En till kommentar

Emma skrev:

"Känns så fel att behöva be om ursäkt men det är väl enda sättet och slippa detta..
Men ska jag be om ursäkt vill hag inte höra mer att jag härmar dej..
Vi mätte Eddies fot lite fort hemma ca 10 cm är den ...

Så förlåt för det jag skrev nästa gång ska jag ta upp det direkt med dig och lämna dina barn utanför ...

mvh emma"



Fint Emma, det var ju starkt gjort. Då ska jag låta bli polisanmälan för jag vet hur jävla jobbigt du har det hemma med din omogne och lata sambo osv så jag tycker faktiskt synd om dig. Hjälp tycker jag att du ska söka iallafall, men det tyckte jag redan innan gårdagen för du vekar ju helt utbränd och extremt labil men med tanke på vilka hemska saker du kunde med att skriva så borde du verkligen söka hjälp för det finns faktiskt gränser för vad man skriver och labil? Ja det är ju bara förnamnet.

I vilket fall, angående fötter; Elmers fot är prick 12,0 cm, han har lite böjda tår i sina Kavatskor som är 12,1 cm i innermått enligt Kavat själva (strl 19 på de skorna) och jag vet att jag borde bytt för länge sen till strl 20 (12,8 innermått) eller 21 (13,5 i innermått). Senast jag mätte hans fot var för 2 månader sedan och då var den 11,2 cm så det har gått fort.

Eddie har antagligen lite större än 10 cm om du mäter noggrannt skulle jag tro eftersom han är ganska lång. jag ställde ju frågan här i bloggen igår och där kan man läsa att de flesta ligger runt 11 cm, någon ändå upp på 14 cm (!) så du får nog fram ett större mått om du mäter ordentligt.

***

Nej nu ska vi äta mat och det blev inte pizza :-(

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska mäta på ditt mått men har inte orkat idag har sån fruktansvärd huvudvärk efter babysimmet..

2010-05-01 @ 17:39:43
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: anna-i kampen mot min 6-årings cancer

Önskar jag hade så simpla och enkla bekymmer som en fot och skostorlek just nu ;-)

2010-05-01 @ 17:46:05
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det önskar jag också att du hade Anna :-( <3 kram

2010-05-01 @ 17:50:16
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anna

Men orka tjafsa om storlekar på fötterna.

Spelar roll vem som har störst fötter!

2010-05-01 @ 18:35:05
URL: http://tildafreja.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad exakt tänker du/tänkte du anmäla Emma för?



Du själv har blivit mer än lovligt känslig/labil på sistone. Taggarna utåt mot hela världen. Du förolämpar människor,som inte tänker som du.



Vad är det som händer med dig beckah?

2010-05-01 @ 18:52:10
Postat av: Anonym

Men gud... Har ni verkligen inte större problem än att diskutera storlek för ungars fötter... ?



Alltså.. Vem bryr sig?



Alla barn utvecklas olika som sagt, jag personligen skulle aldrig vilja ha en unge som redan gick vid 7 månaders ålder eftersom dom oftas blir hjulbenta...



2010-05-01 @ 20:40:05
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

HAHAHAHA tack för dagens garv :-D JAAA barnen blir verkligen hjulbenta av att gå tidigt hahahaha vilken blåst kommentar :-D jag hoppas du skrev så för att du trodde det skulle provocera och inte för att du är lika dum som tåget och faktiskt TROR att det är så.

2010-05-01 @ 20:43:14
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sara

Min minsta unge tog sina första steg 10 dagar innan 7 mån-dagen och gick obehindrat vid 7 mån och sprang vid 8 mån. Hon är inte det minsta hjulbent! Är de inte starka nog att gå så går de ju inte?

2010-05-01 @ 20:48:59
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Exakt Sara :-) men personen som skrev så försökte nog provocera bara ;-)



Din dotter gick supertidigt för att hon kunde det helt enkelt och då klarade hennes kropp uppenbarligen av det.



Mina andra två är allt annat än hjulbenta fast de gått tidigt.

2010-05-01 @ 20:51:55
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Det var förr det där: barnen som blev hjulbenta av att gå tidigt - ja, det hände - hade för klent med mat. De hade rakitis helt enkelt. Kallades engelska sjukan.



Något säger mig att Elmer inte lider av brist på mat? Vad kan det vara?

2010-05-01 @ 21:04:30


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback