Då var klockan lördag igen då.

Jag fick SOVMORGON! En rejäl sådan faktiskt ;-)

Ja, Alvin sov ju hos M inatt så jag hade bara Elmer att kliva upp med men han var så söt och snäll så han somnade om efter lite amning och sov till 10:30! Jisses, när hände det senast lixom?

Sen har vi bara myst hemma resten av dagen. Strax ska jag ställa mig med disken :-/ tråååk. Alvin ska komma hem lagom till middag men jag har försökt ringa M om att han kanske kan köpa med pizza på vägen :-P hehehe bara han svarar nån gång!!!

Måste ju fira *s* vågen stod nämligen på 68,4 idag på förmiddagen när jag klev upp. WHY?! Vad har jag gjort för att kilona bara ska hoppa av mig utan att jag lyfter ett finger? Nej, jag klagar verkligen absolut inte. väldigt tacksam :-) yey! men det känns lite orättvist när jag slängde i mig en chipspåse och en massa choklad och en liter läsk i gårkväll *skäms*.

Jaja man ska väl ha tur ibland. Jag "drabbades" av något fantastiskt kul igår också. Något STORT jag fick hämta ut på posten ;-) tar upp det lite senare men ja, jag är nästan avis på mig själv om man säger så :-D hahahaha.

Ikväll när pojkarna lagt sig har jag lite JOBB att pyssla med vid datorn ;-) så jag kanske inte komma blogga en massa eller hänga på Facebook, vi får se. Har en del att fixa på nätet. kul men knepigt är det.

Nej nu var det disken som gällde...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också börjat gå ner bara sådär, eller ja, jag promenerar ju, men det är inte överdrivet mycket i jämförelse med godiset jag proppar i mig. Visst är det gött :D

2010-05-01 @ 16:27:24
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Annette

Haha, du vet hur du ska få dina läsare att komma tillbaka. Hålla oss på halster på det där viset ;)



Sköööönt med sovmorgon.

2010-05-01 @ 16:33:34
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com
Postat av: Emma

Känns så fel att behöva be om ursäkt men det är väl enda sättet och slippa detta..

Men ska jag be om ursäkt vill hag inte höra mer att jag härmar dej..

Vi mätte Eddies fot lite fort hemma ca 10 cm är den ...



Så förlåt för det jag skrev nästa gång ska jag ta upp det direkt med dig och lämna dina barn utanför ...



mvh emma

2010-05-01 @ 16:39:30
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback