Buzzador - Nestlé Drikki Vete/Persika

Vi är ju med i Nestlés Buzzadorkampanj och håller på att testa Drikki Vete/Persika och är väldigt nöjda med den! Smaken är supergod och konsistensen krämig och lagomt lös/tjock. Det jag saknar är möjligheten att (på ett smidigt sätt) kunna dricka direkt ur förpackningen men i övrigt är den verkligen kanon!

Elmer skulle nog gärna dricka hur många sådana här som helst ;-)

Här på bild har han haklapp och pipmugg från Bambino! Superbra pipmugg, man bara fäller upp pipen så är det fritt flyt och sen när man fäller ner pipen så sluter muggen helt tätt. Smart! vanligtvis dricker ju Elmer oftast direkt ur glas men till Drikki är pipmuggen suverän! Haklapparna säljs i 2-pack i fina färger :-)





***

Vad är Buzzador?

Så här står det om Buzzador på hemsidan:
 


"Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det."


Om du använder den här länken så blir det jag som rekryterar dig och det skulle göra mig glad såklart :-)  https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Beckah82

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv. Ja jäkligt sugen egentligen, men vill nog ha lite längre mellanrum ändå :)



Alex gillar med drikki, perfekt mellanmål, lite dyrt bara att köpa massa såna :)

2010-05-30 @ 18:12:55
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Trollis

Sötaste fotomodellen.

Jag har inte fått nå't erbjudande på hundra år därifrån. Undrar om jag ställt mig på nå'n konstig inställning eller nå't?

2010-05-30 @ 18:22:47
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Thile

Sjekk ut bilde nr. 3 - er en gosing med de vakreste blå øyne =)

2010-05-30 @ 18:25:28
Postat av: Emma

Har också fått hem en massa drikki för att testa men min lilla dotter ratade dem från första stund. Bra för plånboken men trist eftersom det är ett så enkelt mellanmål när man inte är hemma.



Tack för en bra blogg. Du är en stark och fantastisk människa och mamma, lyssna aldrig på de som säger motsatsen!

Kram!

2010-05-30 @ 19:53:44
Postat av: Linda W

jag har inte buzzat mina än, är lite feg för att slänga fram dem på öppna förskolan.. (har inga kompisar). Kikade på de haklapparna på Willys häromdagen, såå söta. Gillade dem starkt

2010-05-30 @ 20:48:44
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/
Postat av: Alexandra Harjula Gad

Jag är också buzzador, men har inte fått höra om den här kampanjen... Kul att Elmer verkar gilla den iallafall! =) Kram

2010-05-30 @ 21:57:26
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Alexandra; jag gissar att de valde ut sådana med barn mellan 6-12 månader som testfamiljer :-)

2010-05-30 @ 21:59:03
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sofia

Hej Beckah, tänkte fråga den pricken han har i pannan den är inte farlig va?

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nejdå :-) han har ett stortbett i pannan och nu har han rivit sig precis på storkbettet så det är det som syns, ofarligt alltså :-)

2010-05-30 @ 22:39:27
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Skulle gärna vilja gå med men kommer inte vidare från steg 1 till steg 2- Jag måste skriva skype användrarnamn??? Vad betyder det?

2010-05-31 @ 06:37:15
Postat av: Hanna

Hej! har registrerat mig på Buzzador och angett dig som rekryterare=)



jag undrar bara måste man testa

grejerna med vänner? för jag har inga vänner som bor i närheten, men har familj å syskon.

mvh

HAnna

2011-01-16 @ 03:27:47
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack :-)

Du kan testa med vem som helst :-)

2011-01-16 @ 08:29:46
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback