Vikt-vinnaren

(Läs om 6-månaderskontrollen och se bilder HÄR)


Jag drog ju igång en tävling där man kunde gissa på Elmers vikt idag :-)
hehehe den mest otippade vann!

Kompisen Emmelie här på gården bredvid var den enda som gissade att Elmer gått NER i vikt ;-) det hade han såklart inte hehe men han hade knappt gått upp heller så om jag inte kikat helt knasigt bland kommentarerna så var det Emmelies gissning som var närmst :-)

Emmelie gissade på: 9230 och 71.5 lång

Facit: 9270 gram och 71 cm (så hon var närmst på längden också)

En annan kul kommentar kom från Anette som skrev detta:

"Jag tror han väger 9480 g och är 73,5 cm lång. En stadig liten bit du har.
Mina har inte vägt så mycket - min yngsta vägde 8930 g när hon var 1 år,
min mellan vägde 9270 g och den stora sonen som i dag är en ståtlig kille
vägde 9990 g när han var 1 år.... Härlig att se att han växer och frodas -
det är en fin kille.Kram på er.."


Men som sagt vinnare blev Emmelie. Det kommer ett pris senare emmelie men inte med posten dårå :-P


Kommentarer
Postat av: Tes

De ska va lite å ta i.. så gött me knubbiga bebisar...

Min kille vägde på 6 mån kollen 9300g och var 72cm..

Nyss 1år fyllda å ligger på runt 12kg nu... :-)



alla undrar vart han fått de ifrån då både jag och pappan är pinnsmala.. :-D

2010-03-01 @ 16:10:08
Postat av: Emmelie Sörenen

haha, man har tur när man skriver fel.. haha.. men Tackar så mkt:)

2010-03-01 @ 16:34:36


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback