Stressdag

Dagens planering

Mathias är nu iväg och hjälper min syrra flytta och jag ska strax ta disken bara kaffet är uppdrucket. Eventuellt får jag natta Elmer däremellan annars direkt efter disken.

När Mathias kommer tillbaka ska vi åka och handla allt till smörgåstårtorna och tårtorna. Just ja! Ska ringa Kinna finbageri om lite marsipan också i sista minuten :-P

Någon gång efter lunch ska vagnköparen komma (oh det blir tajt om tid här, hoppas jag hinner hem). Ungarna ska ha lunch någonstans där omkring också. samtidigt får jag slänga in en kyckling i ugnen till middagen.

Kl 15 ska jag hämta nyckeln till lokalen och försöka få komma iväg och duka.

Sen ska det göras tårtor och smörgåstårtor + att de ska bäras bort till syrrans nu tomma lägenhet så de kan bo i hennes kylskåp över natten.

...och så ska vi försöka klämma in MIDDAG mitt i allt detta också.

Jag har fortfarande inte sytt upp byxorna heller, så det måste också göras...

Sen ska jag bort till syrrorna och vara med dem ikväll för att se Melodifestivalen och sen filmen "Allt för min syster".

STRESSAD blev jag nu kan jag säga!

hm... man kanske kan låna ut Alvin under dagen? :-/ får ringa ett samtal.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fullt ös medvetslös ;)

2010-03-13 @ 11:51:18
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Ewa

Lycka till med dopet i morgon, kommer säkert att bli jätefint

2010-03-13 @ 22:23:11
URL: http://mammatill8.bloggplatsen.se/
Postat av: Ett Oskrivet Blad

Verkar som att du har haft lite att stå i. Hoppas att allt gick som du ville! :)

2010-03-13 @ 23:38:05
URL: http://ettoskrivetblad.webblogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback