Trött men måste GÖRA

Jag är så trött och slö!

Måste


Diska
Dammsuga
Skura golv
Hämta Alvin
Redigera foton
Beställa foton
Blogga upp bilder
Blogga om tredje paketet som kom med posten igår (kom från min mamma)
Blogga upp en tävling
Hänga en tvätt
Laga mat
Hämta en cykel
Helst tvätta en till tvätt

osv...

Undrar om mitt liv skulle kännas lite lättare om jag började sova typ 7-8 timmar per natt istället för 4, max 5 timmar (som dessutom delas i två bitar pga nattätaren). Ett år av sönderhackad sömn (snart iallafall, var rätt tidigt i graviditeten som jag började vakna exakt VARJE natt och sen Elmer föddes har det varit avbruten sömn utan ETT enda litet undantag. Det är ...länge.

Well jag får lova mig själv att hur mycket jag än har att göra ikväll och hur roligt det än är på TV eller what ever så måste jag lägga mig tidigt. Bara för att testa och se hur jag "mår" imorgon i så fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA, vennen! Testa deg selv, jeg vet hvor vanskelig det er å legge seg om kvelden...Jeg er et 'sent oppe om kvelden menneske' selv. Lykke til, husk i natt skal du sove lenger <3

2010-03-24 @ 14:19:08
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Det finns inga måsten. ;) Det finns bara 3 saker du bör göra med den listan och det är: hämta Alvin, hänga en tvätt och laga mat, resten skulle du kunna skippa och ta en annan dag. Allt måste inte ske just idag. =)

2010-03-24 @ 14:57:33
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Natacha

Snygg blogg:)

2010-03-24 @ 15:07:01
URL: http://zatacha.blogg.se/
Postat av: Kadri

skit i allt det där och lägg dig på soffan och njuta v en kopp kaffe i stället. Men om det är hos dig som det är hos oss då hinner du sitta där max 5 minuter innan någon kommer o börjar tra i dig.

2010-03-24 @ 16:54:04
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jaa du måste sooova ju =) Jag struntar i allt på kvällen (eller gör det tidigare under dagen) och lägger mig med barnen vid 20. Egentid? nej men det är sååå skönt att sooova =)

2010-03-24 @ 17:28:24
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback