Söndagssnack

Ska ta mig ett bad strax med den gnälliga bebisen. Varit en väldigt lugn dag förrutom en del tvister med Victor. Anledningen till lugnet är att Alvin inte är hemma. Igår när vi kom tillbaka efter shoppingturen så fick farmor ta med sig honom hem och där har han varit nu i ett dygn :-)

Det är då man märker hur sjukt jobbigt det är med en intensiv liten söt Alvin i huset :-) om han inte är hemma känns det som att vara barnledig typ, trots att Elmer och Victor är hemma.

Men nu har jag laddade batterier och längtar hem Alleballen här ikväll. Om en vecka börjar han dagis!

Igår kväll såg vi Bröllopsfotografen! Jättesöt film, precis som jag föreställt mig :-) Ikväll tänkte jag försöka ge mig på att sy det andra paret muddbyxor om jag hinner och orkar. Alvin har tydligen sovit middag idag så det är inte säkert han kommer somna speciellt tidigt ikväll.

Nej nu lockar badet. Jag är nyäten också. Kyckling, ris och currysås blev det på menyn idag efter Victors önskemål men jag tror alla i familjen älskar det.

Just ja ...vann en tävling i morse :-) inne hos Tumadre! Skoj! Ännu mer shopping!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skjønt med lite lugn. Du vet jeg kjenner en som er statist i den filmen <3?

2010-03-07 @ 18:39:53


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback