SJUKT trött! ...men nöjd :-)

Det har varit en jobbig dag och jag har suttit och gäspat och "tappat" ögonlocken i timmar nu. Jaaa jag borde lägga mig :-P

Dopet gick kalasbra och allt flöt på fint. Fick en hel del bra foton i min kamera och gissningsvis mängder av bra bilder även i andras kameror :-) var ju tex två ordentliga systemkameror framme idag :-) Jag har inga bilder från själva dopakten av Gudstjänsten i min kamera eftersom jag ju stod där framme så några sådana bilder hade varit kul att få från någon som satt kvar i bänkraderna och fotade.

Elmer skötte sig exemplariskt hela dagen ;-) och Alvin var jätteduktig han med fast han hade lite myror i byxorna i kyrkan såklart :-)

Dopfikat blev lyckat. Mathias smörgåstårtor var jättegoda och även mina vanliga tårtor efteråt verkade gå åt :-)

Massor av fina presenter fick lilleman och vi är så glada och tacksamma för att alla kom och gjorde den här dagen så bra. Speciellt tack till alla FYRA faddrarna - mina systrar Kicki, Angi, Suss och Jelina.

Kicki sjöng "Älskade barn" i kyrkan och den satt som en smäck :-) tack för det. Hon läste även upp min dikt till Elmer sen under dopfikat (jag vågade inte) och även Jelina läste upp en text, under dopakten.

En del stress och mycket slit har dagen varit fylld med med mest med glädje och kärlek.

Bilder kommer men det är så många så jag måste välja ut lite, lägger nog i bilddagboken och bara några i bloggen, hojtar till om det blir i bdb.

Bjussar på en liiiten förhandstitt:


Kommentarer
Postat av: thile

Herlige bilder, vennen! Gleder meg til flere...=)

2010-03-15 @ 09:34:56


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback