GratisBio.se

Nu har jag beställt första presentkortet! I utbyte mot 200 poäng så har jag fått ett presentkort hos Polarn o pyret på hela 50 kronor! Snart är jag uppe i 200 nya poäng att byta ut! Kul och otroligt lättförtjänt.

Jag trodde det skulle ta tid att samla poäng men när man väl kikar på de olika sätten att samla så ser man snart att det är ganska så enkelt.

När jag reggade mig var jag dock lite dum och hittade dit på egen hand så jag fick "bara" 50 startpoäng. Om du vill hänga på så kan du få hela 75 startpoäng istället genom att gå via bannern här under:




Kommentarer
Postat av: Sylwia

Hmm jag fattar inte alls hur man skaffar poäng?! Inte så guktig på sånt :) Några tips hur man får poäng snabbt? Hälsningar Sylwia

2010-03-08 @ 18:36:06
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Uppe imenyn står det "samla poäng" där klickar man så kommer det ner en rullist med olika alternativ. "100 % gratis" och "delta i tävlingar" och en massa fler olika alternativ. Sen klickar man på dem och väljer grejer man vill göra :-)



Man samlar även poäng av att logga in, skriva i gästböcker osv och att värva vänner.

2010-03-08 @ 19:14:04
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback