En hel kväll av möjligheter

Nämen! Båda de små sover redan :-/ vad ska man nu hitta på? ta en dusch kanske? En kopp kaffe? Kanske man kan ge sig på att sy? Vika tvätt? Eller bara slösurfa? Oändliga möjligheter :-P

Jag ska lägga mig i TID idag ;-) typ 22 ...eller 23, ja absolut senast midnatt :-P

Idag ska jag titta på FAMILJEN ANNORLUNDA! Ingen träning och inget OS som är i vägen nu :-)

Nystädat hemma (var riktigt jäkla stökigt innan) fast det är inte klart. Måste dammsuga, har bara sopat det värsta men det får bli imorgon. Imorgon har jag tänkt gå ner till babyrytmiken på Öppna Förskolan också. Vi får se.

Hmm om jag börjar med duschen iallafall och sen kaffet så får jag se sen vad det blir av kvällen ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj har de redan somnat. Vad skönt med lite kvällstid

2010-03-01 @ 19:10:00
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Bodil

Visst är det en skum känsla? Haha, som att vara ensam hemma utan barn. VAD GÖR MAN?! Hur fick man tiden att gå innan man hade barn?

2010-03-01 @ 19:17:38
URL: http://enmynta.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback