Barnkorgens gåva

Jag har ju berättat att jag beställt kostymer till Alvin och Elmer ifrån Barnkorgen.se

Igår kom de med posten och jag blev helt mållös och överlycklig! Barnkorgen skickade hela paketet som en GÅVA till oss! Inte nog med att Alvin och Elmer fick varsina kostymer, de hade även varit så söta att de stoppat ner en barnklocka och lite klistermärken till Victor <3

Vilka fantastiska presenter!

Jag har provat kostymerna idag och de är tyvärr lite stora i storlek. Naturligtvis går det bra att skicka tillbaka och byta till en annan storlek, men jag gör faktiskt så att jag behåller dessa iallafall! Alvins kostym är bara lite för stor så den ska han få ha på dopet och Elmers kostym kommer att sitta bra till hösten och då spar jag den så jag kan göra världens grymmaste 1-årsfotografering istället!

Någonstans där ska ju nya kusinen döpas också, som är beräknad att födas nu i april så då får Alvin och Elmer ha på sig kostymerna på kusindopet :-)

Jag upptäckte även att det blev lite otympligt med kostym på Elmer som inte kan stå upp ännu så därför blir det bättre om några månader. Men nu på dopet så ska jag fixa fram någon fin väst och byxa istället.

JÄTTETRIST att behöva vänta på att han växer i sin snygga kostym men som sagt, det är ju bättre med kostym när han blir lite större och han stå och så där.

Jag är OTROLIGT tacksam och mycket rörd och glad över de här fina presenterna! TACK! <3




 

Kommentarer
Postat av: Anna-I kampen mot min 6årings cancer

Jättefin, snällt av dom.

2010-03-04 @ 22:37:14
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken fin kostym. De kommer va så stiliga på dopet :)

2010-03-04 @ 23:27:24
URL: http://maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Helena med Eskil

Vad kul och snällt med så fina presenter!

2010-03-05 @ 08:10:46
Postat av: Anonym

Det blir to snygginger til dopet =)

Så rolig med ekstra presenter.

2010-03-05 @ 10:17:24
Postat av: elin

tråkigt att den inte passade, vad tog du för storlek, tänkte nämligen köpa en till Leopold som han ska ha på ett 60års kalas i början av april, är det 62/68 som gäller eller?

2010-03-05 @ 15:23:01
URL: http://tuffochelegant.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

japp precis, 62/68 får du ta för det var 74/80 som var för stor :-)

2010-03-05 @ 16:20:49
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback