Alvins cykel och Elmers gnäll

Gnäll och skrik. Elmer är inte nöjd några långa stunder inte. Antingen gnäller han för tänderna eller för att han inte får klättra och när han "släpps lös" så reser han sig och ramlar och skriker. Han har trillat typ 5 gånger idag redan. Plus att han alltså fått TRE tänder IDAG!

Jag är så sugen på att gå uuuut men vette sjutton om det är lämpligt än med alvin. Visserligen verkar han pigg och sånt idag. jag är såå sugen på att låta honom testa sin fina cykel! han har fått en ny fin hjälm och så har han fått ärva sin kusin Tigers supersnygga hoj som han vuxit ur.

Tror Alvin längtar efter att få testa cykeln också ;-)


Ser helt NY ut! Men jag tror inte Tiger hunnit använda den så mycket heller.

Middag idag? Usch helt utan inspiration! Får klolla frysen snarast eftersom det börjar bli tight om tid ;-)

VILL GÖRA så mycket, känner mig så instängd och isolerad (kanske för att jag ÄR! instängd och isolerad) missade Öppna förskolan idag pga sjukdom och väntar fortfarande på att få komma iväg och hämta ut mina glasögon! Sen har jag paket på posten också som jag snabbt måste hämta nu för det har legat länge.

Det är asvarmt ute och solen tittar fram då och då, våren är kommen, jag vill gunga med Elmer och cykla med Alvin!

Kommentarer
Postat av: thile

Tuff sykkel!

Håper du kan være mye ute i påsken, vennen! Masse D - vitaminer <3

2010-03-30 @ 16:42:59
Postat av: Sofia

Du har så rätt i det du säger rosa passar utmärkt till både kille och tjej. Kolla på olika hjälmar testa dom på pojken :) och se vad som faller dig i smaken. Såg att du skrev i ditt inlägg att vädret var helt underbart jag hade gett vad som helst för att vara uppe vid Gölingstorp nu. Min man hade ju ett hus där som han hyrde....det är så underbart att vara där mitt i sommaren. Hoppas att resten av din dag blir bra, kram kram

2010-03-30 @ 17:00:50
URL: http://badromancehappymarriage.blogg.se/
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Ohh tack för att du skrev om cyklar, måste ta fram cykel till Liam med. :) Jag har ju faktist kvar Robins som han fick av deras farmor (victor fick ju en med väl har jag för mig) sen har jag fått en annan av brorsan efter Coffe, måste kolla storlekarna. :)



Får se om en liten elcyckel tittar fram till Liam med. :)

2010-03-30 @ 17:29:59
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Elin

Fast är Alvin bara skapligt pigg är det ju okej att vara ute, gör nog bara gott för honom, för vem skulle han smitta ner? :-) Öppna förskolan är ju en helt annan grej.

men ute i friska luften smittar det som minst :-)



snygg hoj han har fått!!

2010-03-30 @ 18:02:49
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas du mår bättre nu? Tänkte bara påminna om att ikväll drar jag vinnaren i min tävling. Jag mailar ut till vinnaren direkt så stort Lycka till!

2010-03-30 @ 19:42:58
URL: http://www.rosakoriander.se
Postat av: Lexi

Jättefin cykel! :D

2010-03-30 @ 21:26:49
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör jag med! Bor i västerbotten och igår kom det ett stort snöväder - helt sjukt vad mycke snö och vinter vi haft i år! Nu vill jag ha vår! =)

2010-03-30 @ 22:21:12
URL: http://www.smattochsnyggt.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback