åååååh men liiite underbart iallafall!!!

Nu har jag tittat på alla bilder (vilket går alldels fantastiskt bra med en stor HD-TV + blueray-spelare hehehe).

Nu är jag lycklig igen, visst är det liiite surt att det inte blev några bubblande skratt på bild :-/ jag vet ju hur gullig han kan vara då MEN! De bilderna som blev är heeelt enastående1 fantastiskt fina! TACK Niclas för att du fångat Elmer så himla bra!

Åh vad jag längtar efter att få in dem i datorn och kunna göra i ordning favoriterna att lägga upp! Får se hur jag gör ang nya bilder, jag är ju hemskt sugen men samtidigt har man ju aldrig några garantier med bebisar, han kan ju vara lika dan nästa gång med :-/ vi får se. Känns ju lite påträngande med iom att det är en hemmastudio som måste plockas fram och plockas bort så blir det ju en del jobb.

Men i vilket fall; GUUUD vad jag är GLAAAD för bilderna! :-D

Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på Betnérs Tal till nationen och tydligen amma också för gissa vem som vaknade nu? ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter sent och ta kort kl 19 då är det läggdags här för Eddie tänkte på att han är ju i samma ålder

Eddie skulle aldrig kunna vara vaken till kl 21 om han inte har en riktigt förbannad dag !!!

2010-03-12 @ 07:30:53
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Sigrid

Tack! :) Då förstår jag, inte så mycket att göra när det blir så :D

2010-03-12 @ 08:02:03
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul att du tyckte några blev bra iaf. Jag kollade på dom igår med. Han blev jätte bra på en del.

Jo det är klart att det är svårt med barn och passa in tider :). Svårt att få dom att ligga still också ;). Vi får vääl se vad du känner efter slutresultatet sen. Kram

2010-03-12 @ 09:21:41
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Niclas

Kul att du blev nöjd Beckah. :)



Som sagt, säg till bara om du vill ta fler bilder på honom när den lille killen har fått sova ut. Förstår att det inte är riktigt lika roligt för honom att sitta vid massa blixtar när man är trött! :)



Hör av dig om du behöver hjälp med någon bild eller så!



// Niclas

2010-03-12 @ 09:26:15
URL: http://www.nolltretton.com
Postat av: Carin

Vilken lycka med sånna vänner :)

2010-03-12 @ 17:05:13
URL: http://mammacarin.webblogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback