Vilken helg då!

Jag har varit hemma hos syrran under eftermiddagen och målat staket :-) fått lite sol och friskluft och umgåtts. Härligt.

Om några timmar kommer mina fina små kryp hem igen. Alvin har ju varit hos pappa hela helgen (igen) men var här en stund i morse och sen åkte han med pappa igen och tog med Elmer så jag har varit barnledig hela dagen.

Hela den här helgen har varit så himla mysig, allt har stämt bra! Till och med vädret. Jag känner mig lycklig och påfylld för stunden och det hör ju inte till vanligheterna kanske.

Petra är en helt underbar person ska ni veta :-) vilken tur jag har som "hittat" henne. Otroligt varm och väldigt lättsam att umgås med. Jag själv är dock lite knepigare :-P hehehe men jag hoppas det var okej att vara här och hälsa på ;-) Jag släpade med Petra till min syster igår så hon fick träffa alla mina galna syrror på en gång ;-) vi fyra systrar är lite som vi är om man säger så :-D

Jag hade iallafall dundertrevligt igår!

Men ååh hörrni vänner - vilken BRA helg! Hoppas ni också haft det! <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Härligt att ni haft en så bra helg! kram

2010-06-06 @ 17:14:56
URL: http://carolina1979.se
Postat av: saga

jag har faktiskt också haft en riktigt bra helg :)

2010-06-06 @ 17:19:58
URL: http://imemii.blogg.se/
Postat av: Thile

Så glad du har hatt noen underbare dager :)) Klem

2010-06-06 @ 17:25:52
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Härligt att din helg vart bra! =)

2010-06-06 @ 19:18:27
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/
Postat av: Johanna M

Lite sent att kommentera detta inlägg, men jag måste ändå få kläcka ur mig att jag blev glad att läsa om detta! Det är underbart att få en ny vän, och det ger dig energi och ork genom det svarta och jobbiga.



Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback