SUCK över lite allt möjligt...

Men va fan då! Nu är han lös i magen igen! *STOR SUCK*. Hur är det möjligt med tanke på vad han äter lixom...

Får fråga 1177 igen då.

Väntar på mail och samtal från lite olika håll idag med och är väldans otålig :-) och så ska jag lägga upp en tävling, gå och posta ett paket. Tvätta, städa.

Vi väntar på besked från Victors pappa om sommaren också FORTFARANDE. Senaste kontakten var för en vecka sen. Då SMS:ade han till Victor att han snart skulle ringa. Idag ringde jag - inget svar. Ringde hans sambo som är på Gotland visade det sig. Hon trodde att pappan bara skulle få loss en vecka på hela sommaren och det efter den 25 juli. Stackars Victor, han har vääääntat och väääntat. Han trodde lixom att han skulle åka nu till helgen. Som tur är vill hans gamla stödfamilj ha honom en vecka till låns så Victor får komma iväg lite.

Själv har jag inget planerat i sommar, lite trist. Jag ska höra med småkillarnas pappa om vi inte kan hitta på något tillsammans med barnen. Borde inte vara omöjligt tycker man.

Nej nu ska jag testa att ringa 1177 igen. Det var så många samtal så det var upptaget när jag ringde för en stund sen. Elmer har varit lös i magen i 13 dagar nu om man bortser från det som kom i lite fastare form igår kväll.


***

Uppdatering:

Nu har jag pratat med 1177 och sköterskan tyckte precis som jag att det är lite smått otroligt att han 1. faktiskt äter den där tråkiga maten :-P och 2. att han lyckas vara lös i magen trots den här dieten. Hon hänvisade till Barndagvården i Borås eftersom han gått där på kontroller. Nåja, vi får väl se om de hänvisar oss vidare till barnmottagningen i Skene eller så. Jag har lämnat ett meddelande eftersom det inte var något svar. Den här tiden på dagen en måndag är iofs inte det minsta konstigt att det inte är något svar så det hade jag räknat med.

Vi får väl se vad som händer och fötter.

Kommentarer
Postat av: Petra

Suckar med dig - trist för Victor... ;-( Kram

2010-06-28 @ 10:40:41
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: Thile

Ledsen for Victor :/

Håper du ikke må vente så lenge angående lilleplutten vår <3



Klem

2010-06-28 @ 11:24:53
Postat av: Mia

Elmer kanske behöver något för att återställa bakterieordningen i magen?

Inte alltid diet hjälper om det blivit nå knas.

Finns ju lite olika varianter på såna bakteriekulturgrejer men har ingen koll vad man kan ge till en sån liten men det kanske barnmottagningen har koll på.

2010-06-28 @ 14:39:15


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback