Skolavslutning...

Vi hade uppehåll, inget regn :-) Man får vara glad för det lilla. I övrigt var skolavslutningen jättebra men jag lääängtade som sjutton efter min nya kamera! Visst, utomhus tar min gamla kamera helt okej bilder (ni ska få se en massa bilder sen) men inne...? Usch och ja nu har tydligen min blixt dött också så nu ät den kameran körd. Jag får tvinga upp blixten för hand :-/

Jahapps då var mellanstadiet färdigt för Victor då. När jag fyller 28 år i september har jag ett högstadiebarn.

Nu är han hemma hos kompisarna C och J i Kinna, han ville följa med dem hem efter skolan så det fick han. Bellenbus sitter här på golvet framför mig helt nyvaken och leker med en telefon och Alleballen är på dagis. Han ska inte hem till pappa idag, vi hoppar över den här helgen föreslog jag och så får han ta båda pojkarna över natten nästa fredag istället! Första gången :-)  Vad ska jag göra då? Jo, jag ska på fest! Så det så!

Just nu håller jag på att försöka ladda upp bilder på Facebook men det krånglar så jag blir galen. Nåja, får väl se om det blir några bilder till slut...


<3


Kommentarer
Postat av: Thile

Fin din eldste sønn er =) Ja, nu flyr tiden med rakett fart, vennen - högstadiebarn....

2010-06-11 @ 14:34:47
Postat av: Rebecca

Fin kille!

Men han är ju inte lik dig ALLS! Eller???

Så himla synd att han inte har någon engagerad pappa. Märks det att Victor har saknat en fadersfigur genom åren? Kan ju tänka mig att han varit väldigt bunden till dig. Hur har det påverkat honom att du och M har separerat?

2010-06-11 @ 14:39:45
Postat av: Hanna - själv ung mor

Tänk, så stor han är nu! Har kollat dina PS-filmer och han är så otroligt gullig. Åh, vilket hår! Skulle vara kul att höra dig berätta lite om livet som ung mamma. Det är mest fokus på Elmer i din blogg nu. Men glöm inte dina andra guldklimpar!!!

2010-06-11 @ 14:43:00
Postat av: Anonym

:) Söt!

2010-06-11 @ 14:43:54
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

fast ...eftersomn hans pappa är från dominikanska republiken, är brun och har svart hår så får man väll ändå påstå att Victor måste ha fått en hel del från mig ;-)



Som färgerna då tex. Sen har han också fått min ansiktsform, mer av min näsa än pappans näsa (fast en blandning) han har pappans mun men mina läppar. Mina ögonbryn.

2010-06-11 @ 14:52:24
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sabina Jonsson

Undrar om du kan tänka dig vara med i TV snart? Eller nån tidning kanske??? Har oxå kollat på PS filmerna och det skulle vara SÅ intressant med en uppföljning av dessa. Skulle väl passa bra nu när Victor ska börja högstadiet. Att få veta vad som hände med lilla familjen, lilla buskillen med den unga mamman som då bodde på behandlingshem (eller vad det nu var för hem!?)

2010-06-11 @ 14:59:56
Postat av: Daniella

Hej Beckah!



Vad skulle du vilja jobba med när du blir "stor?"

Vilket är ditt bästa sommarplagg?

Vilken favoritglass har du från GB:s sortiment?

Kulglass eller mjukglass?

Vilken är din bästa syblogg?

2010-06-11 @ 15:02:45
Postat av: Petra

Vad fin han är ;-)

2010-06-11 @ 15:10:32
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: Thile

Så rolig og kul, du skal på fest gumman =)

Underbart! Klem

2010-06-11 @ 15:14:35
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vad skulle du vilja jobba med när du blir "stor?"

Jag vill bli barnmorska



Vilket är ditt bästa sommarplagg?

Vet inte? linne?



Vilken favoritglass har du från GB:s sortiment?

De flesta egentligen...



Kulglass eller mjukglass?

båda! fast kanske inte ihop då ;-)



Vilken är din bästa syblogg?

http://mari78.blogg.se/aelsklingsbarn/

2010-06-11 @ 15:24:01
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback