Rubrik?

Världens tråkblogg ...jag vet! Sorry! Men det händer så mycket runt omkring i den delen av min verklighet som jag inte skriver om och då blir det så här. Jag vet lixom inte vad jag ska skriva och har ingen ork riktigt heller för det går så mycket tid och engagemang till det andra.

Snart ska jag dela med mig av lite av det dock, det lovar jag.

Kan väl berätta lite om Elmer iallafall. Två bajsblöjor idag (om det inte tillkommit någon nu medan han varit hos sin pappa). De har varit varken eller eller vad man ska säga. Mitt emellan så jag slog på stort och gav en 8-månadersburk till middag. Tänkte att va fan, tanken är väl ändå att han ska kunna återgå till sin vanliga kost, hoppas jag. Vi får väl se vad som händer.

Imorgon sticker vi som sagt till Borås. Bland annat till sjukhuset för provtagning på eftermiddagen. Fick flytta BVC-tiden från imorgon till på torsdag nu också men det gick bra som tur är :-) ska bli MYCKET spännande att se vikt och längd. Speciellt med tanke på diarréerna osv.

Nepp nu kommer snart småkillarna hem <3

Kommentarer
Postat av: thile

Nei den er ikke tråkigblogg! Vil jeg ikke høre på ;)

Tommelen opp for Borås imorgen ,vennen!



Klem

2010-06-29 @ 20:00:00
Postat av: J

Om du har en tråkig kväll kan du alltid roa dig med ANOFs nya tråd:



http://www.familjeliv.se/Forum-5-166/m53255082.html

2010-06-30 @ 00:56:08
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

haha det var nog fan den bästa fl tråden på länge

2010-06-30 @ 01:50:03
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej! Jag heter Caroline och kommer från Göteborg! Jag undrar om de vita kattungarna finns kvar? Är mycket intresserad! Kram!



2010-06-30 @ 12:20:43
URL: http://anothermilkshake.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback