Om helgen och om veckan

Gulliga Petra har nu skrivit om sitt besök här hos mig :-) Om någon är nyfiken ;-)


****

Själv startade jag dagen med utvecklingssamtal på dagis. Inte så mycket att prata om. Allt flyter på bra. Alvin trivs, är en bra kompis och funkar fint med dagisets rutiner. Enda som är ngt är väl tiderna då hehehe. Jag har haft världens mest förstående dagis. Inte ett ord har de sagt fast Alvin har tid 9-15 och jag lämnar allt mellan 9-10 och hämtar 15:00-15:30. De har inte gnällt en enda gång och inte nu heller men bad mig försöka ;-)

Ja jag ska :-P <3


Vi har REGN idag, usch! Nu har man varit bortskämd med sommarväder i helgen. Tycker såå synd om en vän bara som jag sprang på igår när hon jobbade. Hon har jobbat alla soldagar och idag skulle hon äntligen vara ledig och detta samtidigt som hon var barnledig i 3 timmar (hon har 4) och då skulle hon passa på att sola :-/ OTUR verkligen där.

Jag behöver sticka iväg till affären med Elmer helst nu snart *tråååk* för jag hade bara regnskydd på enkelvagnen så jag kan inte ta med Alvin. Dagens I-landsproblem ;-)


Vi Föräldrar då? har de hört av sig efter allt liv som varit? NÄÄÄ naturligtvis inte!

Det är 413 fantastiska personer som skrivit under
namninsamlingen för att visa sitt stöd! TACK underbara <3

Kommentarer
Postat av: Fröken D

Att lämna lite senare än utsatt tid är väl inte så farligt, men att hämta en halvtimme senare än utsatt tid är väldigt respektlöst.

2010-06-07 @ 11:33:15
Postat av: Petra

;-) Kram

2010-06-07 @ 11:34:15
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: Sara

Att inte passar tider över huvud taget är respektlöst tycker jag. Nån enstaka gång när man fått förhinder kan man ha förståelse för men att vid upprepade tillfällen komma sent är inte ok. Om man vet med sig att man har en förmåga att komma sent så får man väl lära sig att starta lite tidigare...

2010-06-07 @ 11:35:56
URL: http://fokuserad.net
Postat av: sandra

Hejsan. Jag har precis hittat hit till din blogg och har kikat igenom den. Jag fick själv barn 1998, min dotter föddes i december. Jag var 18 år när jag fick henne. Jag kom ihåg när du var med i PS. Tyckte så synd om dig och din lille son. Kul att ha hittat din blogg och se att du har lyckats bra i livet!

2010-06-07 @ 12:13:10
URL: http://mollanochmaja.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback