Nu är det sommar :-)

foto0690 (MMS)

Nu är det sommar :-)


Kommentarer
Postat av: qat

och rutig duk också. :D

Det är riktig sommar för mig. Det ser supermysigt ut.

Hoppas du hittar någon frid i sinnet idag ialla fall, så att du får möjlighet att andas lite.

Själv hade jag en gräslig dipp inatt. (Naturligtvis precis när jag skulle sova naturligtvis).

Men lite frisk luft nu och en promenad med dottern hoppas jag ska hjälpa LITE emot ett fullständigt utmattat inre ialla fall.

2010-06-16 @ 11:51:58
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda & Oscar

Mysigt!!!

2010-06-16 @ 13:05:56
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: thile

Herlig! Sommeren er her ;)

2010-06-16 @ 14:47:58


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback