Morgonstund

Godmorgon :-)

Barnen vaklnade ultratidigt idag. Eller - Elmer, rättare sagt! Alvin blev skitsur och tjöt för att Elmer försökte väcka honom (jag hade lust att tjuta jag med). Nu ska jag ge igen och släpa ut Elmer till lekplatsen när han börjar bli trött och vill sova igen ;-) hehehe

Ja vi ska alltså ut och leka med Alex och Johanna :-)

Tar med kameran också förstås, och lite kaffe. Jag har inget viktigt för mig idag så då får man passa på att få lite sol istället.

Ha det gott.



Bellenbus igår :-P något grisig ;-) gäller att man kommer ihåg att tvätta halsvecken ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym



Du som tar så fina kort är du med i tävlingen som husmanhagberg har?



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1206



Ni kanske skulle kunna rösta på mig också=)?



tack! /Linda



2010-06-22 @ 11:34:42
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nä jag är inte med där :-) jag tycker man kan låta andra få chansen om man själv redan har en systemkamera :-)

2010-06-22 @ 11:36:19
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback