Måndagslistan 28 juni

Dags för Jennys måndagslista igen (redan!) :-)


Idag är jag glad för att:

♥ Det är så somrigt.
♥ Det är en spännande grej som händer på onsdag *berättar senare*.
♥ Midsommar var trevlig.
♥ Midsommarhelgen är slut.
♥ Jag börjar lära mig kameran.
♥ Jag var iväg på lite rolig shopping i fredags.
♥ Jag har blivit bjuden på tokrolig fest 16 juli.
♥ Jag ska iväg och träffa lite härliga människor på söndag mest troligt :-)
♥ Victor äntligen fått kontakt med sin pappa och bestämt datum då han ska dit! (25 juli)
♥ Det är måndag.



Kommentarer
Postat av: jenny

Wooho härligt lista :) Ha nu en riktigt härlig vecka så hoppas jag du hänger på nästa vecka igen! Kramar i massor

2010-06-28 @ 22:30:47
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: jenny

woho härlig lista :) ha en härlig vecka, så hoppas jag du är med nästa vecka igen, alltid lika kul att läsa din lista :)



kramar i massor!

2010-06-28 @ 22:31:47
URL: http://jennyn.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback