Måndagslistan 21 juni

SHIT! Hade glömt Jennys måndagslista men nåja, nu när jag påbörjar detta inlägg är kl 23:59 sååå ;-)


Idag är jag glad för att:

♥ Jag haft en så sjukt kul helg.
♥ Jag mått ganska bra en hel vecka snart.
♥ Jag har fått min nya kamera!!! <3
♥ Elmer har börjat prata lite lite Dä, titta, mamma, dada (hejdå).
♥ Det gick bra för Elmer att sova "borta" dvs hemma hos pappa.
♥ Förra veckan var fylld med så mycket trevligt umgänge.
♥ Jag blingat färdigt min Willvin-väska så jag kan skicka den.
♥ Sooolen var på besök idag.
♥ Jag fortsätter att gå ner i vikt helt utan ansträngning.
♥ Alvin fick åka till High Chaparral igår.



Kommentarer
Postat av: milia ♥

va fin blogg :D

kika in på min om du har lust :)

ha en bra dag

2010-06-22 @ 00:29:24
URL: http://miliahs.blogg.se/
Postat av: Alexandra Harjula Gad

Jag gillar skarpt idén med en måndagslista. Är det ok om jag härmar dig? Jag ska fråga Johanna med. =) Kram

2010-06-22 @ 09:50:31
URL: http://mammaharjulagad.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback