Längtar efter helgen!

Idag är Alvin hemma också så det är fullt ös och stökigt så in i ***. Som tur är ska de till sin kära pappa ikväll så jag kan få röja i fred sen ;-) orkar inte bry mig nu, det blir bara likadant igen på fem sekunder.

Idag ska jag packa ner pojkarna i vagnen och gå och köpa en kaffebryggare. Jag har otur med sådana :-/ för ett par år sedan köpte jag en ny, fin av billigare sort. Glaset på kannan sprack så jag fick en ny och så hände samma igen. Då sket jag i det och tog pengarna tillbaka och sen så fick jag en gammal bryggare från 1800-talet (typ) från en bekant. Där kan vi snacka kvalité. En äkta gammal Braun ;-) hahaha men ja, glas är ju glas så häromdagen när Victor råkade smälla in kannan i diskbänken så gick den såklart i tusen bitar.

Så nu måste jag ha en ny  och nu köper jag ingen kass som förra gången! Blir en dyr vecka det här känner jag :-P först kaffebryggare och sen Stockholmsresan. Ja, Vi Föräldrar betalar hotell och tågbiljett till stockholm men det kostar ju att åka från centralen till fotograferingen och sen från fotograferingen till Kista och hotellet och sen dagen efter från Kista till stan igen. Mat på detta också. Men det blir kul hoppas jag :-) Ser verkligen fram emot helgen! :-)

Jag ska passa på att träffa Willvin-Petra! Det känns SUPERSKOJ för det har jag verkligen velat länge :-) Längtar!

Kanske någon fler som har lust att komma förbi en sväng i Kista? :-)


***********

Måste bara TACKA såååå himla mycket
för alla röster på Elmer och ett JÄTTETACK till alla er som bloggat vidare om detta och skickat vidare på facebook. Ni är väl för söta! Jag skriver här så alla vet att JA, det är mer än okej att låna Elmers bild och tipsa om tävlingen ;-)

Kommentarer
Postat av: Faiza

Vilken tid är du i kista? E du där på söndagen me? Har följt dig sen innan du började blogga. Blev så störd på dina kommentarer på familjeliv (år sen) men har helt ändrat uppfattning sen du började blogga. Du e sköön typ du :)

Kram!

2010-06-03 @ 10:05:52
Postat av: Faiza

Har förresten röstat på Elmer den söta (innan och nu). Hoppas innerligt att han vinner!

2010-06-03 @ 10:08:22
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Har inga tider än tyvärr :-/

2010-06-03 @ 10:09:30
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Himmelohelvete-käringa från Värmland

Jag lånade bilden nu och la upp den på facebook och länkade tävlingen=9 Hoppas han vinner nu godingen!



KRAM

2010-06-03 @ 10:11:13
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Liam & Loui´s Mamma

Hej! Va kul att vi ska till Sthlm båda två! Men verkar som dom sagt lite olika till oss i telefon :) Du har inte msn? :D Kramkram

2010-06-03 @ 11:05:56
URL: http://www.metrobloggen.se/ThereseSundin
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Just nu har jag temahelg baby på bloggen, kika gärna in, tror du kulle gilla den! :) Kommer lägga ut mängder med tävlingar, tips, recensioner och rabatter! Kram, Diana

2010-06-03 @ 12:04:47
URL: http://dianasblogg.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback