KRÅNGELRESA!

Allt bara rasar ihop här...

Tåget går från Gbg 08:42 på lördag. Det finns inga bussar som går från Skene till Gbg som hinner fram innan dess. Den resan mellan Skene och Göteborg ingick tydligen inte heller btw...

Väl framme i Stockholm gäller det att ta sig själv till fotograferingen. Det får man lösa på egen hand också. Efter fotograferingen får man ta sig till Kista bäst man vill och samma sak dagen efter ta sig tillbaka till centralen.

Omslagsbilden/vinnarbilden tas också nu på lördag. Förrut var det sagt att det blir en ny tur till Sthlm i augusti för vinnaren för att ta den bilden men nu har de ändrat sig. Blir lite intressant med tanke på att vinnaren skulle få 5000 kr till Kista Galleria. Lätt att använda dem när man inte ens ska dit...

Det går inte säga något om hur svårt det blir att ta sig till Göteborg på lördag morgon för då kommer den där frågan igen "Du kan väl komma nu? För annars behöver jag veta så vi kan ta nästa som står på tur" :-/ har blivit frågad det tre gånger nu.

Välorganiserat detta...

Jag får väl åka nattbussen till Göteborg då och sitta där i Göteborg med Elmer och vänta från typ 1 på natten :-(

Kommentarer
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Presentkortet kan du ge till Victor och så kan hans pappa ta honom till Kista i sommar (om han ska till A) och så kan Victor shoppa loss. ;)



Angånde Skene-GBG kan ingen syrra vara snäll och köra? eller en vän? :)

2010-06-03 @ 17:07:54
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilket mekande... men vi hämtar dig... och kör till Kista... ;-) Hojta till om var i Sthlm fotograferingen är... Kram

2010-06-03 @ 17:14:50
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: nilla

Men herregud du har körkort? låna en bil!

Du har en hel drös med systrar och förmodligen vänner, varför inte be någon skjutsa dig?

2010-06-03 @ 17:28:19
Postat av: Anonym

Tycker de är fegt av dig att skvallra om andras bilder bara för att ditt barn ska ha större chans.

De är så jävla fegt.

Väx upp för fan!!!!!

2010-06-03 @ 17:28:42
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Två av mina systrar är i Tyskland då. VEM skulle låna ut sin bil att stå i Göteborg hela helgen? ...och ja jag har körkort, det betyder inte att jag kan köra. jag har inte ens startat en bil på 15 månader. Jag har kört kanske 5 ggr totalt under de 2 år jag haft körkort.



JA jag tycker sånt här är jobbigt. jag går på utredning. GISSA varför? Jo för att jag inte klarar av vardagsgrejer så bra som man kanske kunde vänta sig. Det finns lixom en anledning.

2010-06-03 @ 17:45:46
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: SaramedM

Jag förstår precis hur det känns och vilket kaos det blir

Går det att åka upp en dag tidigare? eller blir det för dyrt?

Eller har du någon i Göteborg du kan övernatta hos?



2010-06-03 @ 18:08:35
Postat av: carro

Du kan ju hyra en bil i kinna/skene och sen lämna den i gbg t.ex. statoil har ju sånt..

2010-06-03 @ 18:08:57
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack SaramedM <3



Nu är det bara en liten grej kvar och det är att komma till tåget i göteborg lördag morgon och resten av tyngen tog Petra och bara lyfte bort <3



Jag kanske eventuellt kan få mathias till att köra på lördag morgon, jag har inte frågat än.

2010-06-03 @ 18:13:54
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj!

Men du... finns det tåg som kan ta dig till Skövde eller nåt?

Då blir det iofs inte tåg alls eller så, men ni kommer ju fram...

2010-06-03 @ 18:13:58
URL: http://www.nilssonpettersson.blogg..se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Carro; du måste ha läst slarvigt.

2010-06-03 @ 18:14:25
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Mickan

Hm..Fasen vad snålt att de inte betalar resan dit och fixar allt sånt, det ska väl inte du behöva tänka på?! Fan du kan ju inte sitta med Elmer på centralen hela natten?! Sjukt! Jag var med i en tidning förra året, då fick vi resa upp, boende, middag, hotell (för både mej och sambon även om det bara var jag som skulle vara med) och resa hem till Veddige igen! Tänk vad många läsare de får när alla som läser din blogg kommer köpa Vi Föräldrar eller vilken tidning det nu är, för att kolla in Elmer! Så resan från Skene till stlhm/kista kan de ju faktisk bjussa på! T/R! Hoppas ni får en mysig helg btw! //Mickan

2010-06-03 @ 18:30:07
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hehe tack Mickan :-) ja jag har också varit med i tidningar förrut och då har HELA resan ingått. inklusive taxi inne i stan osv :-/

2010-06-03 @ 18:33:06
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj!

Haha, jag såg va konstigt jag skrivit :)

Jag menade alltså att om du tar dig till Skövde skulle jag kanske kunna köra... Till Stockholm/Kista...

2010-06-03 @ 18:36:12
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Gud så gulligt Annika! <3 Men den biten är löst nu iallafall <3 :-) kram

2010-06-03 @ 18:38:21
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

åhh va man ska gör aför att få ett presentkort, haha, stackars dig, inget liv va!

2010-06-03 @ 18:42:57
Postat av: Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj!

Säkert nu? Så det är nån som kör er?

För han/ni ska inte behöva missa det här nu, och ni ska heller inte behöva sitta hela natten o glo...!

Elmer måste ju dit, han lär ju dra hem alltihop! :)



Håller alla tummar jag kan för er. Tar både Connys och barnens också ;)

kram

2010-06-03 @ 18:44:04
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Jennie edinge

Hoppas allt löser sig för er och att du får riktigt skoj.. Tänkte på det precis hur gick det för den medelstora bloggaren som lottade ut vinster om man röstade på just hennes barn?? Du behöver inte säga vilket ut av barnen det e utan bara om hon klarade sig Vidare eller ej..

2010-06-03 @ 19:00:37
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nä hon hade inget för att "köpa" röster ;-)

2010-06-03 @ 19:03:08
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Linda S

Åh vad skönt att det löst sig så du kommer iväg till fotograferingen! OM du skulle få några problem med att bli körd hela vägen så hjälper vi gärna till om du kan kliva av tåget i Västerås.

Vi bor en bit ifrån dig, men tar du dig till Västerås så grejar vi resten. Har ni sovplatser?



Det är ena idioter också som hittar till din blogg ofta. Missunsamma olyckliga stackars människor.



Nu ska Elmer ta hem detta!! =)

2010-06-03 @ 19:20:40
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack Linda S :-) Ja det är lugnt. Petra tar hand om mig <3

2010-06-03 @ 19:39:08
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: SaramedM

Är det löst på lördag morgon också?



Hur långt har du kvar innan du får återgivning?

2010-06-03 @ 19:50:49
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Morgonen är inte löst än :-/ hoppas på napp hos barnens pappa :-P ska fråga.



Jag har tid om 3 veckor.

2010-06-03 @ 19:52:50
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Linda W

hmm, jag har inga inre handikapp på så sätt. men nog fasen skulle jag tycka att det vore jobbigt att meckla med bussar, tåg, packning, vagn och unge. Sånt går jag och ältar i flera dagar innan.

2010-06-03 @ 21:25:26
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jag bor i GBG och har tillfälligt bil och körkort (eller ja, körkortet har jag ju ständigt :-) ) Säg till om ni vill ha skjuts till götet, ingen aning om hur långt det är till Skene härifrån, men för en god sak kör jag gärna bil!

2010-06-03 @ 22:19:43
URL: http://nilam-in-toto.blogspot.com
Postat av: Nina B

Hej. Har aldrig kommenterat här innan men kollade in hos sj och skulle du inte kunna åka till Herrljunga och hoppa på tåget till Sthlm där? http://www.sj.se/purchase/booksearchtravel/findTravels.form

2010-06-03 @ 22:38:40
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

gulligt malin <3 men det är 6-7 mil enkel väg mellan Skene och göteborg :-/



jag har frågat barnens pappa och han skulle fundera på saken.

2010-06-03 @ 22:42:38
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Hej Beckah. Jag förstår precis hur krångligt och förvirrande det kan vara med just vardagsskit.

Jag tänkte att jag kanske kan hjälpa till lite när ni väl är framme i stockholm. Jag förstår att tunnelbanan inte alltid är det lättaste hehe..

Skulle du vilja att någon möter upp dig vid tåget och följer med dig till Kista?

2010-06-04 @ 07:48:34
Postat av: Linda

Hej Beckah,

Självklart ska alla finalister bli omhändertagna på bästa sätt dörr till dörr. Jag ser till att Bonnier kontaktar dig omgående och löser din resa på bästa sätt.



Lycka till i tävlingen!

Linda Estenthal

Kista Galleria

2010-06-04 @ 10:19:39


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback