Godnatt och lite sånt...

Nepp nu ska jag hoppa i säng. Tidigt för att vara jag men jag ska ju upp och komma iväg på Victors skolavslutning så :-) Nu är mellanstadiet slut och till hösten är jag mamma till ett högstadiebarn! :-o

Småkillarna var hos sin pappa ett par timmar på kvällen, först skjutsade han mig till affären :-) och så gick jag hem så jag kunde stanna till och sola lite. För inte går det sola ute iallafall. Kass start på sommaren i år måste jag säga. Hoppas på uppehåll imorgon men sån tur har vi väl inte.

Vet ni? jag har mått lite bättre idag. Än igår alltså. Så det funkar fortfarande väldigt bra att skriva av sig. En lättnad och även att ringa och få en tid, jag ska verkligen försöka prata utan att tränga undan känslorna. Försöka. Egentligen kunde jag få komma redan imorgon men det fanns bara en ledig tid och det var samtidigt som skolavslutningen så jag får klara mig till tisdag. Det går nog bra. Jag har ju som sagt väldigt bra stöd.

Gonatt på er <3 :-)


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad härligt - ska vi hoppas att det är ännu bättra idag då??? Kram

2010-06-11 @ 06:18:08
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: Helena med Eskil och Simon

Skönt att det känns bättre!

2010-06-11 @ 09:15:31
Postat av: Johanna

Kan du inte skriva ut det du har skrivit i bloggen och ta med dej så personen kan läsa?

2010-06-11 @ 09:55:18
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Thile

Nu ble jeg glad for deg !!!

Håper følelsen er fast hos deg idag også= Klem til deg fra meg.

2010-06-11 @ 11:29:06


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback