Fem veckor...

Imorgon är det fem veckor sen Elmers biopsi. Svaret skulle dröja minst fyra veckor och ja, jag vet att det kan betyda lite allt möjligt men jag vill inte vänta mer nu. Nu får det vara färdigt tycker jag så han kan få sin Mastocytosdiagnos.

Så här ser knasfläcken med vampyrbetten ut efter fem veckor:


(klickbar)

När det var nygjort så såg det ut så här:


(klickbar)

Visst har det läkt fint? :-)

Läget i övrigt då? Jo han har varit okej en vecka nu. Gnällig men nu vet jag att det är tänder som är på gång för jag kan känna dem. Han var ju subfebril i ett par veckor men det verkar också ha gått över. Så just nu är allt ganska bra. Skönt det. Han får små allergiska (?) reaktioner (fläckar) i badet nästan varje dag men jag är så van nu att jag knappt tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Helena

Väntan å ovissheten är riktigt jobbig! Många förstår inte efter egen erfarenhet, men jag vet.... Hoppas det snart är över!

2010-06-09 @ 22:57:58
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack! ja, jag hoppas verkligen det kommer besked imorgon eller fredag :-/

2010-06-09 @ 22:58:58
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback