Doktorsguiden.se - Betygsätt dina läkare!

Oh! det här var en bra sida tycker jag, Doktorsguiden.se  :-) Någon tipsade om den i en kommentar för ett bra tag sen och nu för några dagar sen orkade jag registrera mig på sidan så nu har jag suttit och betygsatt ett gäng läkare ;-)

Dels kan man ge poäng från 1 till 7 och dels kan man skriva ett omdöme. Toppen!

Men poängsystemet är rätt avancerat så alla läkare börjar på 4 poäng och sen så krävs det flera röster för att det ska hända något nämnvärt med poängen. Jag har testat att ge toppbetyg (7 alltså) som ensam röstare på en läkare och då hoppar poängen bara upp till 4,5 men om många röstar högt på samma läkare så syns det ju lite effekt :-)

Just därför tycker jag att ni alla ska ta och registrera er och skriva om era läkare eller åtminstone sätta poäng.



Nej, det här är inte ett sponsrat inlägg även om man skulle kunna tro det ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man fråga vad du jobbar med när du inte är mammaledig??

2010-06-16 @ 16:18:27
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Kan man väl få fråga :-) Jag läste på Komvux innan Alvin, var arbetslös och sen sjukskriven mellan Alvin och Elmer och ska börja skolan igen nu efter Elmer.

2010-06-16 @ 16:20:50
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Emma

Vad ska du då läsa till?=)

2010-06-16 @ 16:24:39
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Först bli klar med Komvux, sen sjuksköterska och sen barnmorska är tanken.

2010-06-16 @ 16:29:45
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Utlandssvensken

Låter som en bra idé!

När jag läste på universitet kollade jag alltid på www.ratemyprofessor.com innan jag registrerade mig till diverse klasser!!

2010-06-16 @ 17:39:36
Postat av: qat

Jag kommer DEFINITIVT att betygsätta vartenda rötägg till läkare jag träffat genom åren....

(Fast såklart inte förglömma de få fantastiska as well). ;)

2010-06-16 @ 18:29:41
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se/
Postat av: Snexig

Det var jag som tipsa ;-)



..Borde finnas en liknande för tandläkare..

(och frisörer)



Kram!

2010-06-17 @ 10:50:03
URL: http://www.snexig.se
Postat av: sofia

den sidan var bra, min förlossningsläkare hade visst inte blivit betygsatt, de ska stackarn bli nu =)

2010-06-23 @ 13:25:39
URL: http://zerphina.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback