Barnvakt och ADHD

TACK underbara Johanna som passade Elmer åt mig :-)

Kolla DEN HÄR bilden så får ni se hur mysigt Elmer hade det där hihi <3

Själv var jag ju iväg på "en grej" som jag skrev igår. Dvs jag var iväg till psykologen för att gå igenom WAIS-resultatet och så. Det såg ganska exakt ut som jag hade förväntat mig faktiskt så det var inga direkta överraskningar. Det som var bra med testet var väl att det inte tyder på någon ADHD iallafall. Jag har fått ett nytt formulär att fylla i och en ny tid för den biten har jag nästa vecka.

Så mycket mer har jag väl inte att skriva om saken. Det är ju lätt att tro att jag skriver om allt här i bloggen eftersom det verkar så men så är inte fallet ;-) Nu har jag nämnt det iallafall men det finns rätt mycket som inte nämns alls om allt möjligt.

Nu MÅSTE jag ta disken *suck* måste ha det gjort innan Alvin ska hem. Sen blir det städ och handling lite senare. Småkillarna ska hem till sin pappa ikväll också, det underlättar ju ;-)

Har fått lite rolig post i veckan som kommer visas upp snart, har bara inte haft tid. IMORGON (mest troligt) kommer kamerorna!!! Härligt!

<3

Kommentarer
Postat av: Thile

Kramar om deg <3

2010-06-17 @ 16:11:18


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback