Allt möjligt om dagen

Försökte lägga upp ena tävlingen men blev utloggad från internet för femtioelfte gången idag! Blir TOOOKIG! TELIA! Allt försvann!

I vilket fall så är tävlingen i samarbete med Beebook så kolla gärna i deras sida med personliga barnböcker. Sååå jäkla häftiga! Inte bara med barnets namn som det brukar vara i personliga barnböcker, nä med BILD på barnet! Barnet är med i boken på riktigt!!! Alvin har fått en, eller ja, ska få när han fyller år :-)




Jag lägger upp tävlingen imorgon istället för jag orkar inte göra om ikväll.

Mer idag då? Inte mycket har hänt kan jag säga. Småkillarna har varit hos sin pappa, jag var till affären en sväng, haft lite mailande för mig *hemligt och spännande*. Hoppas det kommer svar imorgon :-)

Elmer har ätit sin ris/majs/mackor idag också och har bara bajsat två gånger. Första löst och på kvällen var han bra i magen *wiiie* men han kan ju inte leva på bara ris och majs hela livet så vi får väl se. Nu har jag köpt lite annat så han kan äta ordentligt imorgon fast utan en massa fibrer, mjölk och frukt då förstås.

Nu börjar jag bli trött så jag ska nog lägga mig snart. Måste bara skicka iväg en beställning på en födelsedagspresent till Alleballen först :-) fick tips om en sida.

Gonatt <3

Kommentarer
Postat av: Tania

Åh vilken jättebra bok. Det blir en sån till Charlie när han fyller.

2010-06-28 @ 18:08:06
URL: http://takenine.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback