Åh, mitt hjärta! <3

Någon tog mitt söndertrasade blödande hjärta och lindade in det i finaste silke. Jag är bara helt varm i själen just nu och sitter med ett leende. Jag tror att jag kommer le resten av kvällen och antagligen även i natt när jag sover.

Änglar finns. Det finns människor som ger så mycket av sig själva till andra att man inte tror det är möjligt. Jag är inte värd att någon ger mig så mycket av sig själv och ändå händer det.

Någon suddade bort sorgen...

Någon svarade, någon håller mitt hjärta, någon ville hjälpa mig andas.

Kommentarer
Postat av: Pellinell

Jag undrar om det var Tanten. Väldigt fint inlägg av henne, annars. Kram igen!

2010-06-04 @ 21:25:19
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja, det var väldigt fint skrivet men nä det jag skrivit om är mycket större och mer fantastiskt än så. Obeskrivligt fint <3

2010-06-04 @ 21:27:20
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: ★★★Egomamma.se★★★

Okej, förlåt men jag har tappat tråden lite. Men jag är glad att du mår lite bättre. Egentligen är det väl det som är det viktiga??

2010-06-04 @ 21:35:04
URL: http://egomamma.se
Postat av: Linda S

Åh det känns bra att du känner lugn.

Det är lustigt egentligen... Jag har följt din blogg ett par, tre(?) månader och det har lett till att jag tycker du är en helt fantastisk människa.

Du ger så mycket av dig själv att det är svårt att

inte "fastna" för dig.

Dom som inte gått igenom liknande saker som du har fattar nog inte hur svårt det kan vara och hur otrolig du är. Du vågar visa mycket av det som jag inte vågar visa öppet och prata om. Det beundrar jag, kanske kommer jag dit själv nångång.

Till dess är jag så glad att det känns bra för dig nu!

2010-06-04 @ 21:36:31
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

KRAM Linda

2010-06-04 @ 21:38:12
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Linda S

Tack Beckah...

2010-06-04 @ 21:45:01
Postat av: Anonym

tråkigt att både ditt barn o loui inte fick finalplats



2010-06-04 @ 23:33:37
Postat av: Alexandra Harjula Gad

Blir jätteglad att läsa! =D KRAMAR

2010-06-04 @ 23:54:57
URL: http://mammaharjulagad.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback