Never ending story

Jag smörjde in Elmer med Inotyol innan han la sig igår och han har inte bajsat förrän nu nyss så rumpan har fått vila. När jag bytte morgonblöjan satt Inotyolen kvar så fint som en vit hinna så jag tvättade bara försiktigt och nu när han bajsade så skadade det inte huden alls.

...meeen det kan iofs bero på att han var LÖS igen! Jäkla skit!

Jag ringde Barndagvården i onsdags för att få veta alla provsvar och höra lite kring Elmers mage. Sköterskan skulle meddela läkaren att han skulle ringa mig. Han har fortfarande inte ringt så nu ringde jag dit och då var det bara telefonsvarare som sa att de är tillbaka den 26:e. KUL! Tack lixom... men men han kanske jobbar iaf idag på andra ställen på Barnkliniken så jag får hoppas att han ändå ringer idag.

Elmers mage - the never ending story...

Kommentarer
Postat av: sandra med tre ungarna

Länge sedan jag kikade in här.

Så fint du fått!

2010-07-23 @ 11:15:33
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Gardfanny

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-11-23 @ 14:37:25
URL: http://gardfanny.blogspoo.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback