Imorgon är det äntligen dags!

Helt slut faktiskt, på alla plan så nu ska jag äta något och sen lägga mig. Helt sjuuukt tidigt för att vara jag men jag behöver det.

Om inte annat så behöver jag vara utvilad imorgon för jag ska äntligen iväg till vårdcentralen och lämna blodprov! Både till Tobiasregistret och för att bli blodgivare faktiskt. Jag anmälde mig som intresserad för ett tag sedan och har nu en tid imorgon för båda proven.

Jag är väldigt stickrädd egentligen men nu har jag bestämt mig för att bita ihop eftersom det är viktiga grejer.

Gonatt gonatt :-) <3

Kommentarer
Postat av: thile

Lykke til imorgen, lille fine mamma <3.

Nattinatt.

2010-07-27 @ 21:34:51
Postat av: Mary

Hej

Du var inte stickrädd för blodgivningen. Finns inget ställe där de är sååå duktiga och sticka som där. Jag har gett blod sen 2004 och inte blivit blå en enda gång! Sen när du får ge så får du ju även fika efteråt och en grej + känslan av att man gjort nytta.

Lycka till!

2010-07-27 @ 21:58:38
Postat av: Lova

Hejja Beckah!!

2010-07-27 @ 21:59:02
Postat av: Sophie

Kanon! Jag fick inte bli blodgivare då jag väger

För lite, men har anmält

Mig till tobiasregistret efter jag läste om det i din blogg. Kram

2010-07-27 @ 22:03:04
URL: http://Flerbarnsmamma.se
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

lycka till ^^

2010-07-27 @ 22:10:12
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Lena

Lycka till imorgon!

2010-07-28 @ 01:08:29
Postat av: Petra

Jag är en sån där tacksam typ som fick ta emot mycket blod 2007 vid en smått kaotisk förlossning... vad hade jag varit om det inte funnits blodgivare? Maken anmälde sig direkt som blodgivare efter det... Kram

2010-07-28 @ 06:36:23
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: maria

jag skickade in min hälsodeklaration igår. det stod att om man inte hör något på ett par veckor skulle jag lämna in ett blodåprov. har allt hemma, så om 2 veckor hoppas jag på att lämna in blodprovet till tobiasregistret

2010-07-28 @ 08:00:43
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Ewa

Jättebra att registrera sej på Tobiasregistret, trist bara att vi som passerat 35 själva får bekosta det själva med 1500. Visst är det lite pengar i jämförelse med att rädda liv, men för en storfamilj så är det mycket pengar.



Kram

2010-07-30 @ 15:20:41


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback