En tönt från Greåker?

Jag skrev ett inlägg igår om ett barn med två sjukdomar och någon galning har skrivit flera kommentarer till inlägget och utgett sig för att vara barnets mamma som vill att jag ska ta bort inlägget och det är inte okej och blablabla.

Upplysningsvis så har jag och barnets mamma haft mailkontakt i flera dagar och pratat massor så du behöver inte hålla på med ditt löjliga trick längre. Pinsamt för dig va? Lägg NER.

Dessutom är du rätt blåst som skriver dessa kommentarer från samma IP-nummer som du tidigare skrivit en hel hög med elaka/idiotiska kommentarer ifrån ;-)

Ta och leta upp någon annan blogg att terrorisera som sagt...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men jisses vilken fjant!

2010-07-22 @ 14:53:35
Postat av: Hanna

Ha ha ha! :-D



Norge var det visst. visslar

2010-07-22 @ 14:53:36
Postat av: maria

rikigt patetiskt verkligen, som jag sa tidigare, det är en person som måste trycka ned andra för h*n måste må bättre.



kram

2010-07-22 @ 15:06:20
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHA den personen borde skaffa sig ett liv utanför internet :P

Jag diggar dig Beckah hoppas du aldrig slutar skriva :) Kram

2010-07-22 @ 20:43:59
URL: http://mollekindahl.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har en så fin blogg o söta ungar, kul att du får med så mkt i den, både barn och personlig. Gillar :)

2010-07-22 @ 23:40:58


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback