En liten uppdatering om Ellebellen...

Nu har jag pratat med Elmers läkare. Alla prover från i onsdags ser bra ut :-) Till och med hans ALP har lite otippat redan gått ner till nästan normalt och ligger på ca 8 nu. Lite skillnad mot 103 som han hade för en månad sen hehe :-)

Specialprovet som togs för Mastocytosen är inte klart ännu. Men nu känner jag mig positiv så det kommer se bra ut det med, det är ju trots allt det troliga med tanke på hans variant av Mastocytos  :-)

Jahapp så var det den här biten med magen då. Precis som jag sa så är det HÖGST osannolikt att det skulle vara mjölkallergi, det blir inte på det här viset då. Ett vanligt enkelt litet virus är mer troligt. Han får en vecka till på sig att bli bra i magen annars får de ta och kolla upp det. Jag ska inte göra något alls utan bara avvakta och se om det blir bätte. Sen ska höra av mig nästa torsdag.

Så ser det ut nu.

Kommentarer
Postat av: qat

ÅH vad skönt att allt var som det skulle! Härligt att få goda nyheter - speciellt när det gäller ens små barn <3

2010-07-02 @ 20:30:36
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se/
Postat av: Thile

Så glad på dine og søtnosen Elmer's vegne <3

Håper magen blir bra også.



Kram på deg, vennen

2010-07-03 @ 10:21:02


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback