Be för Hailey!

Kämpa nu lilla gumman! ♥

Tänker på dig och ber för att febern ska försvinna!


Till Hailey
Från Beckah


Du lilla barn med rosig kind
Du svepte in med en vårfrisk vind
Tog världen i dina små händer
Fångade hjärtan i många länder
Ett näpet ansikte så litet och sött
vackrare än de flesta jag mött
Du kom med ett buskap att älska varann
En saga som blev sann
En ljuvlig prinsessa med visdom och styrka
En änglaskatt värd att dyrka
Du har gjort avtryck i många hjärtan
Vi finns här för dig i smärtan
Vi ber för dig lilla stjärna
Följer dig på din resa så gärna
All min styrka vill jag ge dig
Som tack för påminnelsen du gett mig
Påminnelsen om att inte ta något för givet
I hjärtat kommer du följa mig hela livet
Tack lilla Hailey för allt du ger
För att du strålar som solen var gång du ler
Mina tankar finns där hos dig
Du berör mig ♥



På andra sidan av den här jobbiga prövningen väntar ett långt liv av välgång och lycka vännen! Nästa sommar springer du i gräset och skrattar och busar med dina systrar och din fina mamma ♥



Vill återigen påminna alla om Tobiasregistret som finns för att rädda livet på mycket sjuka människor som annars inte har en chans till liv: http://tobiasregistret.se


_____________

Besök gärna http://histiocytos.blogg.se, en sida om histiocytossjukdomar som Langerhans cellhistiocytos (LCH), Familjär Hemofagocyterande Lymfohistiocytos (FHL), Juvenilt Xantogranulom (JXG) med flera.

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Har lämnat blod idag till tobiasregistret så snart är jag med!

2010-07-07 @ 18:33:36
URL: http://glantan.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback