Yey! Hälsosam!

Stor rumpa är hälsosamt! fettet som ligger på höfter ocvh rumpa är inte alls så dumt som man kan tro :-) tvärt om är det hälsosamt och hjälper till att skydda mot diabetes och hjärt/kärl-sjukdomar!

http://aftonbladet.se/kropphalsa/article6422951.ab

Är det någonstans jag är FET så är det på höfter och rumpa om man säger så! jag ska bespara er bilder på min rumpa hehe men jag lovar att det är något i hästväg ...eller kanske snarare ladugårdsdörr ;-)

Även under graviditeten när jag tog rätt mycket bilder på mig själv och la upp på nätet så fanns det en vinkel jag undvek ganska duktigt: rakt bakifrån! Pga rumpan. Meeen de som träffat mig IRL kan nog intyga att jag sitter stadigt.

Jaha! Så gött! Då har man något nytt att skylla på :-P man kanske ska behålla fläsket då ;-)

Kommentarer
Postat av: Elinor

Jag brukar säga att de faktiskt e mordernt med stora rumpor, endel gör ju till och med inlägg ;) Min rumpa e nämligen större än övrigt :p så bra o skylla på nått, ha ha!!

2010-01-19 @ 05:53:11
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Goda nyheter! :D

2010-01-19 @ 07:41:41
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: L

fast nja, det där skulle jag inte lita på. bukfetma är inte bra! (nu säger jag inte att du har det)

2010-01-19 @ 08:15:26
Postat av: Pauline

Du seriöst....så stor är du inte...Se inte ner på dig själv på det viset...Kram

2010-01-19 @ 08:15:34
Postat av: Bodil

Tack Beckah!! Du gjorde min dag! Lööööv jo!

2010-01-19 @ 09:24:32
URL: http://enmynta.se
Postat av: Lena

Men är det en trovärdig källa? dags/kvällstidningar? hoppas att det stämmer...

2010-01-19 @ 09:33:48
Postat av: Diana

det är ju så många nuförtiden som lägger in silikon i rumpan för att få större ;) själv harm na en liten haha..kanske får bli silikon i den snart då! haha

2010-01-19 @ 13:54:44
URL: http://dianaws.blogg.se/
Postat av: Kaiza

Stod det nåt om man är jämntjock? ;-)

2010-01-20 @ 22:09:54


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback