Veckans blogg

Jag läser inte så himla många bloggar faktiskt. Alltså bloggar utöver dem som skrivs av sådana jag faktiskt känner. men det finns några undantag. Här är ett sådant undantag :-)

HÄRLIGA Spiderchick! Rolig, lättsam, smart, trevlig blogg. dessutom fick Moa, som bloggaren heter, en son en knapp vecka efter jag fick Elmer och det gör ju att det blir lite extra skoj att läsa hennes blogg.

Ni har väl inte missat Spiderchick.blogg.se hoppas jag? I såfall är det hög tid att pallra sig dit!


Kommentarer
Postat av: Susanne - i huvudet på en tvåbarnsmorsa

Det är även en av mina favvobloggar - följer den i stort sett varje dag :)

2010-01-26 @ 10:38:53
URL: http://yssasblogg.blogspot.com/
Postat av: Lill

Kul att du tipsa om en ny.. :) Nu följer jag din å hennes blogg på bloglovin.. ;) Brukar inte läsa bloggar om jag inte känner dom som skriver men era tycker jag om.. ;D Hihiii... Ha en fiin dag!!

2010-01-26 @ 11:36:33
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

men tack söta du =)

2010-01-26 @ 13:13:26
URL: http://spiderchick.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback