Städning och brottning

Happs, då var det rena golv hemma :-)

...och rent badrum, rent kylskåp, diskad disk osv :-)

Fan vad man mår bra när det är rent och fint, finns inget bättre tror jag. Till och med jag är ren. Jag fick duscha - SJÄLV! Det händer ju inte överdrivet ofta längre, det brukar alltid vara minst en, oftast två ungar som ska vara med.

Vi är seeena här idag så vi har inte käkat, det får bli kvällsmat på riktigt framför TVn sen tror jag. Om jag hittar något bra att se vill säga.

Imorgon bitti ska jag och Victor (och Elmer) iväg på Victors första brottningstävling på över ett år. Han har hållt på med brottning i 4,5 år men haft många och långa uppehåll.

Vi får se hur det går. Det är bara Nybörjarserien för han väger för lite för att gå licensbrottning nu när han gått upp från Knatte till Pojk. Han måste väga minst 29 (eller 28?) kilo för att få tävla i minsta viktklassen som är 32 kg och han väger knappt 28 på kvällen efter en hel dags ätande och drickande.

Återkommer med tävlingsrapport imorgon :-) kanske lite bilder med ;-)

På youtube finns en del filmer från Victor var 7-8 år och brottades :-) Beckah82 heter jag på Youtube.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej.



Jag har redan gett upp ammningen, försökte igen men kände att jag inte ville :)



Och ja, bilden är tagen sommaren 08 :)



Kraam

2010-01-30 @ 19:10:56
Postat av: thile

Duktig du! Forstår du mår bra av det <3!

Håper du hittar noe bra på Tv - ruten!

Klem

2010-01-30 @ 20:11:22
Postat av: Moa

Såg gratis fotobok som du beställt. De har jag oxå gjort. =) Undrar nu om du fått hem dom? Hur lång tid tog de å få hem dom? Kram

2010-01-30 @ 21:07:35
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Det var inte mycket han vägde! :/

2010-01-30 @ 21:20:56
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så skönt att ha rent hemma!

2010-01-31 @ 14:25:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Annie

Oj! 28 kilo?? Men är han inte typ 11-12 år?? Låter väldigt lite va?

//Annie

2010-02-01 @ 14:06:42
Postat av: Anonym

28kg du skojar min gosse är drygt 6 år och väger 27 kg

2010-02-02 @ 09:45:04


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback