Po.p-jackor

Nu kommer bilder på de två skaljackorna jag fick hem häromdagen från polarn o pyrets webshop.






Svårt att få till färgen bra på bild men jag tycker dessa två bilder återger färgen riktigt bra! Till skillnad från Po.p's egna bilder på hemsidan. Jag hade sett denna i butiken och blev kär men hade jag bara sett den i webshopen hade jag nog inte köpt den för där är färgen inte alls lika stark och läcker som i verkligheten.

Jackan är som synes en skaljacka, är i storlek 104 och sitter bra, lite stor på Alvin som är 93,5 cm lång. Jag upplever att Po.p-jackorna blivit en aning mindre i storlek senaste två åren för innan har de varit stora men det är de inte nu. Kardborren i ärmsluten är kanonbra så det gör inget om man går upp i storlek för jackan sitter bra ändå.




Victors jacka är svart och väldigt svår att fota men dragkedjan sitter snett så den här modellen har jag inte sett förrut. Enkel och ren svart skaljacka. Den ska vara lite smalare i modellen tror jag att jag läste men det märks inte så mycket eftersom Victor själv är så väldigt smal.

Jackan sitter lite stort, är storlek 146 och Victor är stax under 140 cm lång.

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback