Några rader i förbifarten...

M är iväg och fiskar, Elmer sitter i babygymet, Alleballen sover och jag lagar mat (potatisgratäng med överblivna julköttbullar från frysen och prinskorv).

Hela dagen har bara susat förbi och det enda vi gjort är att besöka BVC :-) jag borde väcka Alvin också så han inte är vaken i natt men jag oooorkar inte för han blir ett monster när man väcker honom och det är ju inte så skoj när man håller på med maten...

Testade att lägga Elmer på golvet igår och javisst, då drog han sig framåt en bit och dessutom snurrar han hejvilt (asså ligger på mage och snurrar runt runt inte rullar). Jag har försökt undvika att ha honom på golvet för jag hoppas på att han ska vänta lite med ålandet och krypandet. Knasigt kanske men det är SKITJOBBIGT med tidiga bebisar! men han älskar verkligen att ligga på mage på golvet så det är lite jobbigt :-/

Nej dags att fortsätta med maten här...

Kommentarer
Postat av: jo

Undrar om att vara tidig hör ihop med att vara stor? Har själv en 4-månaders grabb som är 75cm och väger över 9 kg. han sitter nästan så bra att jag skulle våga lämna honom själv, snurrar och ålar. dessutom kan han hålla i knäckebröd och gnaga på det (han har fått 2 tänder nyligen). Jag menar, Elmer är ju ganska stor han med?

2010-01-05 @ 18:36:19
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nej jag tror inte det finns något samband med storleken. Mina andra två har varit lika tidiga men har varit medelstora.

2010-01-05 @ 18:41:20
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: sanna

Haha, det där snurrandet är så skoj tycker jag, Stina snurrar runt massor. :D

2010-01-06 @ 12:01:05
URL: http://blogthing.wordpress.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback