Idag tackar vi den dumsnåle för garvet :-)

Man kan vara dum ...och så kan man vara helt blåst. Men ännu värre är när man är som mannen i den här artikeln: http://www.gt.se/nyheter/1.1833477/42-aring-gick-genom-isen-tva-ganger DUMSNÅL!

Få saker är så roligt som dumsnåla människor :-) när man börjar läsa tänker man "fan va dumt" men när man kommer en bit in i texten och inser att det till och med är VÄRRE än man först trodde (brukar vara tvärt om med rubriker) kan man bara garva :-D

Hahahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, ja jag läste den.



Helt jävla otroligt hur dum man kan vara :D



Kram

2010-01-04 @ 19:36:53
URL: http://grabbligansmamma.com/
Postat av: donna

hahahaha visst va den kul?

2010-01-04 @ 21:24:57
Postat av: Geshiia - Mamma till två pojkar

Precis som du skriver på din bloggheader - mitt liv, mina åsikter, mina val, min blogg så är min blogg just min och i min blogg skriver jag det jag vill?



Nee du sa det inte rakt ut men om man läser mellan raderna i din kommentar så var de det du menade känns det som? Du skriver inte att du BLIR provocerad utan du tycker det ÄR provocerande och elakt av mig att skriva som jag gjorde eftersom jag vann min kategori. När du ens nämde att du blir provocerad så fattade jag det som om du trodde att jag provocerade dig vilket inte alls var tanken.



Jag är inte osams med dig utan jag blev bara så chockad av din kommentar och jag kände att jag behövde få det ur mig och därför använde jag bloggen då min sambo inte bryr sig ett skvatt om saker som handlar om bloggen och dylikt.

2010-01-04 @ 21:35:39
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Kaiza

HAHA, Ja det var verkligen roligt! Stackarn vad han ska skämmas...hihi

2010-01-05 @ 10:44:34


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback