Hej baby!

Jag är väldigt glad att kunna meddela att jag fått en ny sponsor! Nämligen HEJ BABY! Hej Baby trycker coola och personliga kläder. Jag har faktiskt testat deras kläder och är väldigt nöjd! Kvalitén är jättefin!

De har alla möjliga roliga tryck och även helt personliga kläder med eget namn. Alvin har haft två bodies därifrån. En med eget namn och nummer och en jättetuff som det står "My mum is stronger than your dad" på ;-)










OBS!

Se till att hålla utkik efter tävlingen jag drar igång snart med ett fint pris från just Hej baby!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker det är trist med så mycket tävlingar,sponsorer och röstningar hit och dit. Tyckte din blogg var bättre förr, när det bara var en blogg och ingen reklampelare..

2010-01-05 @ 14:52:40
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tråkigt att du tycker det :-) men jag vet med säkerhet att andra tycker tvärt om! JAG tex :-)



Jag tycker att det är SUPERKUL att kunna dela ut grejer till mina läsare och jag vet att folk blir glada över sakerna också.



Men för att kunna dela ut grejer måste man ju få sakerna någonstans ifrån och för att företag ska vilja skänka saker så får man stå ut med reklam! Det hör lixom till.



Det är samma sak överallt. Vill man ha kanal 5 gratis får man stå ut mned reklaminslagen, vill man ha en gratis blogg hos blogg.se så får man stå ut med den inbyggda reklamen mellan inläggen osv.



Inga konstigheter, bara kul tycker jag. Jag gör ju detta mest för läsarnas skull för att jag vet att många tycker om tävlingar.

2010-01-05 @ 15:01:54
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Annette

;)

2010-01-05 @ 15:16:24
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Vad tuff Alvin var i sin. :D

2010-01-05 @ 15:55:28
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Carolina

Vad kul - Hej Baby är jättetrevliga att samarbeta ihop med :-) kram

2010-01-05 @ 16:07:08
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Madeleine

Skoj med nya sponsorer ;-) Allt bra då??

2010-01-05 @ 23:04:31
URL: http://muppsan.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback