Fet flopp

Nu har vi tittat på "Min stora feta grekiska semester" och jag är besviken. Jag älskar ju "Mitt stora feta grekiska bröllop" så jag hade nog lite för höga förväntningar. Nej, det här är ingen toppfilm kan jag ju säga.

Jag skulle inte lägga pengar på att hyra den om jag vetat, men visst går den på TV i framtiden kan man väl se den. Kanske. Om det inte går något bättre på en annan kanal samtidigt. Tex Anslagstavlan, Inför Bingolotto eller en gammal repris av Vänner och Fiender från år 1846.





Kommentarer
Postat av: Nikita- mamma till Albin

vinn 500kr hos louiseinteriör - inredningsdetaljer

i min blogg, tävla här:

http://nikital.blogg.se/2010/january/vinn-500-hos-louiseinterior.html

2010-01-09 @ 08:03:31
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: elin

Där ser man hur olika man tycker, vi tyckte den var bra :)

2010-01-09 @ 09:01:51
Postat av: bakeapple

Jag var också jättebesviken när jag såg den :(

2010-01-09 @ 11:48:55
Postat av: Malin

Tyckte också den va totalt värdelös. Inte alls bra. Snacka om slöseri med tid... för mig ;-)

2010-01-09 @ 18:51:21
URL: http://nilam-in-toto.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback