Dagens

Mitt i natten och jag börjar bli lite trött :-) hade dock tänkt duscha innan sänggåendet men det tycker inte Ellebelle att jag ska eftersom han är klarpigg efter senaste amningen. Well well... får väl duscha imorgon istället för han somnar nog om jag lägger mig bredvid honom, nu ligger han bara och jollrar i sin ensamhet :-)

Kan ju passa på att slänga upp "dagens" när jag ändå sitter här :-) palt (av potatis och vete) med bacon och lingon :-) husmanskost är ju ändå godast :-)

Kock är naturligtvis Mathias i vanlig ordning.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Gott att han "kockar" där hemma :-)

2010-01-11 @ 11:01:01
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Anonym

åhhhhhhh palt va gott!!!

min man frågade mig varför jag sitter uppe hela nätterna vid datan??

Jo det är lugnt och tyst,ingen pratar med mig eller vill ha något!

När alla fyra barnen sover då vakar mamma i den sköna tystnaden!

2010-01-11 @ 11:49:11
Postat av: Fia

Det ser ut som kroppkakor som jag älskar! Är det samma som du menar som "palt?" Är dem fyllda med något?

Skulle också vilja ha en kock!

2010-01-11 @ 15:24:58
Postat av: Anonym

Har frågat dig innan men inte fått svar:

Brukar du handla från sybloggar? Du verkar ju lixom jag gilla såna lite annorlunda kläder. Isåfall, kan du länka till några favoriter du har (har handlat från) och bedöma om det är fint sydda kläder eller inte. Är i färd att beställa snart...

2010-01-11 @ 15:33:35
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sådana kläder hade jag kunnat fylla garderoberna med men ekonomin tillåter inte så jag har inte haft så många olika faktiskt.

2010-01-11 @ 15:36:38
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Ellinor

Palt är awesome

2010-01-11 @ 15:55:17
URL: http://sambassadeur.blogg.se/
Postat av: Jessica-tre killar och en tjej

Palt är ju skitgott. Men lite meckigt att göra. Därför fuskar vi och köper sånt. Men nu var det länge sen, ska nog hålla det i tanken till nästa veckas matlista!

2010-01-11 @ 16:11:25
URL: http://tremoten.blogg.se/
Postat av: sanna

Jösses amalia vad gott med palt!

2010-01-11 @ 16:13:31
URL: http://blogthing.wordpress.com
Postat av: Anonym

Det ser ut som min morfars kroppkakor!!! Vad gör man dess "bollar" av? Du skrev vete, menar du vetemjöl?

Vill ha receptet, tack!

2010-01-11 @ 20:46:17
Postat av: Anonym

RECEPT TACK!

2010-01-12 @ 11:03:38
Postat av: Anonym

Får väl hojta på kocken istället då!

Mattiaaaas; RECEPT TACK!!!

2010-01-12 @ 23:26:20
Postat av: Gnillib

Åh gud så gott!

2010-01-16 @ 15:56:31
URL: http://regnetsmat.wordpress.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback