Trött och anti

Är sååå trött och anti just nu :-/

Var iväg och åkte skidor på förmiddagen. Bara jag och Mathias. Till vår stora förvåning var det typ ingen skillnad utan barn på ryggen :-D lika tungt utan. Elmer och Alvin var hos min syster Susanne och det gick kanonbra!

På eftermiddagen har jag och Elmer varit på föräldragruppen på BVC. Nu är jag helt slut. vill gå och lägga mig och sova typ men det går inte. jag måste fixa mat nu och sånt grejs och Mathias och Victor ska iväg på brottningen.

Jaja får väl rycka upp mig nu innan jag somnar...

Kommentarer
Postat av: Jessika

Varför går du en föräldrakurs som du redan gått med Alvin väl?

Du som är så duuuktig och verkligen kan och vet allt. Är det socialen som tvingat dig? Är det så att du favoriserar syskonen mot Viktor?

2010-02-17 @ 17:29:30
Postat av: thile

Jeg forstår så vel du er trett og uten energi <3.

Mye du må fikse og dona med. Jeg sovnet på soffa'n nyss, hihi....

2010-02-17 @ 18:03:31
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hahaha "föräldrakurs" :-D jag tar för givet att du skojar :-) eller så vet du helt enkelt absolut inte vad en föräldragrupp ÄR :-) det är ingen utbildning ;-) det är en umgängens/fika/prat-grupp. Frivilligt för alla som fått barn här, oavsett vilket barn i ordningen om det är första eller tionde.

2010-02-17 @ 19:04:53
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Carin

Jamen det låter ju jättemysigt! Kanske speciellt om man är hemma med sitt barn så vill man umgås med andra vuxna också ;)

2010-02-18 @ 12:47:52
URL: http://mammacarin.webblogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback