Kreativiteten flödar inatt ;-)

Jag har sytt ett par braxor :-D fast inte i tyget jag köpte idag :-P eftersom det var så länge sen jag sydde så ville jag först testa med ett gammalt skräptyg och det blev okej men jag blev påmind om en del grejer som jag ska ändra när jag gör de riktiga byxorna.

Är även i full gång med att göra inbjudningskort. hm...tar lite tid ju fast det inte ens är många. Nåja, tur att det är kul iallafall :-)

Men nu känns det lite gäspigt och som att min kropp vill gå och lägga sig för natten...

byxorna får jag visa upp imorgon. Absolut inget märkvärdigt men ja, ändå :-)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Beckah!



Tack för tipset angående kamerafunktioner! :)

Psst.. säg till om du har försäljning ute på tradera och hur man skall hitta dit. Vill jätte gärna buda på dina fina kläder!



Roligt att inspirationen hittat tillbaks till dig!!

Du är jättebra!!

2010-02-28 @ 10:00:57
Postat av: thile

Märkvärdigt.. eller ei, tenker det blir toppen når dine kreative sider 'titter frem' <3. Gleder meg til å se innbydelseskorten også ;);)

2010-02-28 @ 11:14:10
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Helt okej med länkningne! Lycka till i tävlingen! kram

2010-02-28 @ 13:28:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback