Handlat till inbjudningarna

Gött!

Fick skjuts av syrran och har nu på förmiddagen varit iväg och shoppat grejer till inbjudningskorten :-) först tänkte jag att jag skulle ha färgtema grönt på dukning och kort men sen besämde jag mig för lila. MEN när vi väl var och skulle handla så insåg jag att det är betydligt lättare att ha blått trots allt :-/ lite tråkigt men nu får det bli blått helt enkelt. Blått är ju ändå en av mina favoriter.

Blir inget överdrivet och så som sagt. Men kort måste ju göras och dukning ska det ju vara. Har ju redan bestämt mig för köpta tårtor men börjar ångra beslutet :-) får fundera på saken.

När jag var på Skroten här i Skene (vilken lyx jag har som bor här när det gäller att handla tyg förresten) för att köpa band så hittade jag ett velourtyg som var så jäkla underbart och en klockren muddväv till så jag var tvungen att handla :-P inspirerad och pushad av alla fina ord häromdagen så ska jag sy ett par byxor till Elmer och ett par likadana till Tradera :-) maskinen måste ändå komma hem nu för systern som lånat den ska flytta.

Längtar efter de färdiga brallorna när jag ser tyget ;-)

Kommentarer
Postat av: thile

Dette blir succe!

Gleder meg til bilder av velour-byxorne til Elmer!

Lykke til :o)

2010-02-27 @ 12:45:47
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jo visst att man är ung och känner sig ung men det jag menade är varför alla heter "ungmamma" i stället för bara mamma :) Jag känner mig oxå ung men jag kallar mig inte för ung :P

2010-02-27 @ 14:05:18
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jag vill oxå kunna sy! Är det svårt att göra såna byxor?

2010-02-27 @ 17:13:24
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så spännande att få se vad det blir för byxor :).



Klart vi kan fota lille Elmer. Han tar inte mycket betalt för det. Det du vill ge honom i princip ;)

2010-02-27 @ 21:10:24
URL: http://johannasalex.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback