Elmer BVC - 5 månader

Då har vi varit på BVC, både på föräldragrupp och sen 5-månaderskontroll.

Sprutorna gick lika bra som förra gången, lite pip bara, får hoppas han även slipper feber. Det lär väl märkas under kvällen.

Klimpen har gått upp 860 gram senaste månaden och väger nu 8770 gram. Han har vuxit 2,8 cm också och är nu 70,7 cm lång. Inte många som gissade rätt där inte ;-)

Han har tagit ett skutt uppåt på kurvan igen iallafall :-)


Föräldragruppen var trevlig, det bästa med den är att man får komma iväg lite hemifrån ;-) idag hade jag sällskap dit av Johanna med lille Alex. Alex är världens charmigaste. han är typ 2,5 vecka äldre än Elmer bara och bor här i närheten.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Ja, det var minsann ett skutt på kurvan! Kul!! :D

2010-02-03 @ 18:02:12
URL: http://enmynta.se
Postat av: Veronica (Lupin84)

Men jag var nära...;)

2010-02-03 @ 18:29:38
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Så han växer din klimp :)

Alex tackar för komplimangerna och hälsar att det var trevligt att snacka med dig ;)



Hörde av Emmelie att det inte går att kommentera på min blogg. Kommer upp Not Found, vet du om det är fel med blogg.se eller just bara min blogg??



( btw, Alex är 18 dagar äldre än Elmer, 2,5 vecka :)

2010-02-03 @ 19:41:02
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ja 2,5 är det ju. ändrade nu :-) nää jag kunde inte kommentera hos dig förrut idag, har sett samma hos flera så det måste vara blogg.se som krånglar :-/

2010-02-03 @ 19:45:51
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna med Alex

Glömde fylla i namnet förut visst, bara för jag började skriva, sen klippte ut det för att gå tillbaka och kolla att Elmer verkligen föddes den 4 september :)



Okej, tråkigt. Jag vill ha kommentarer :)

2010-02-03 @ 19:59:13
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Heléne - Mamma till Alexander´09

Stor grabb han är :) och så fin också!

Han är lite större än min pojke va vid 5 månaders kollen :) Alexander va 8290g & 69cm :)

Det är skönt att se att dom växer o mår bra :) med jisses så tunga dom är o blir!



Hoppas ni får en bra dag :)

2010-02-04 @ 13:57:43
URL: http://renrot.blogg.se/
Postat av: cicci

Han växer och mår bra :o).

Min tjej är ca 1 v yngre än Elmer. De på BVC tyckte hon va stor för sin ålder o hon väger 7100 och är 65 lång. Då kanske hon inte är så jättestor ändå :op.

Kul att följa en blogg son har barn som nästan är exakt lika gamla.

Ha det gott :o)

2010-02-04 @ 20:59:32
URL: http://cizziandesson.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback