Dagens post!

Helt underbart när man får paket med posten, tycker ni inte? :-) älskar spännande paket! Idag fick jag två stycken paket. I det första låg:


Japp! Jag blev så förtjust i dreggelscarfsen från oapip att jag köpte ett helt gäng till! 3 vita och några fler färgglada. Nu har Elmer MÅÅÅÅNGA dreggelscarfs ;-)


Sen låg där ett lite större paket också, med något väldigt efterlängtat!

PRISET jag vann i tävlingen hos http://MansonDusts.blogg.se ! Min snygga väska från Willvin!




Lite sugen på att ha en? ;-) jag kan avslöja att senare i vår så kommer jag att hålla en tävling här i bloggen där jag lottar ut en av Willvins väskor! kanonbra va?!







Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback