Angående tävlingar!

Läs gärna detta!

Jag har gjort en delsida där jag skriver upp alla tävlingar jag deltar i. Ni finner den i menyn på bloggens startsida under "Tävlingar" (där jag brukar länka till mina egna tävlingar). Ni finner även sidan HÄR.

Om ni vill tipsa mig om era tävlingar får ni mer än gärna göra det genom att skriva en kommentar till det inlägget! Då kanske jag kommer och är med i din tävling :-)

Kika gärna in om DU vill bli tipsad om andras tävlingar också, jag deltar i ganska många roliga tävlingar just nu.

Mina egna tävlingar då? Ja just nu håller jag inte i någon men har ju en på gång framåt våren i samarbete med Willvin design.

Som de flesta sett så vann ju jag en Willvin-skötväska av sorten Magnificent i en tävling. Jag fick hem väskan och har hunnit testa den och kan bara säga: KÖP den! Ärligt talat alltså! Den är fantastisk! ALLT får en egen plats i väskan så det ligger inte en massa olika grejer och skvalpar omkring fritt i väskan. Man hittar allt direkt.

Dessutom har väskan ett otroligt smart bottenfack som man kan ha lite var som helst i som man vill kunna nå enkelt. I mitt bottenfack har jag stoppat blöjor, skötbädd och tvättlappar. KANON! Jag har tidigare haft blöjorna lösa i min väska och då har de blivit mosiga och luddiga när de simmat omkring fritt i väskan och samlat damm ;-) Nu ligger de snyggt och prydligt i en nätt liten hög i bottenfacket och håller sig fräscha *GILLA*.

Lite pinsamt ...men ett extra plus är att den känns lite lyxig och exklusiv. Jag har inte så många saker som känns så där lyxiga så barnsligt nog känner jag mig lite så där löjligvt stolt när jag går ut med den :-P

Ja, som ni förstår är jag rätt FETT GLAD över att jag vann! Lätt den bästa vinsten jag lyckats knipa!


Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Har förresten lagt in en ny tävling på bloggen. Stor kram!!

2010-02-26 @ 12:47:36
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: MansonDust

Kul att du gillar den, jag känner likadant. Den är underbar !! :D :D :D

2010-02-26 @ 13:36:08
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: petra

Smarta tt du hade lagt till den menyn för tävlingar, men en sak som jag undrar över. När jag kommer till din sida via bloglovin som säkert många andra gör också då kan man ju inte se den menyn, borde den inte ligga där med?? Likaså såg jag att med dina sponsorer så var det olika jämförelse med om man kommer in på bloggen via startsidan.



//Petra

2010-02-26 @ 13:44:33
URL: http://jimmyssyster.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hej Petra :-)



När man går in direkt i ett inlägg eller på kategorier eller arkiv så ser man inte allt man ser från startsidan.



Anledningen till att det är så är för att de grejer som uppdateras ofta lägger jag bara på startsidan för annars blir det så jobbigt om jag ska uppdatera på 4 ställen varje gång jag gör en liten ändring.



Det är ganska vanligt att bloggar ser ut så tror jag.



Ha det gott :-)

2010-02-26 @ 14:16:01
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Kul ..

Jag har en tävling som går ut imorgon, ifall du vill vara med eller kanske tipsa dina läsare om .. vore roligt..

http://rodeback.blogg.se/2010/february/vinn-en-massageolja.html#comment

2010-02-28 @ 15:53:12
URL: http://rodeback.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback